Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Forumet har legat nere en stund nu pÄ eftermiddagen och vi ber sÄ mycket om ursÀkt för detta. Orsaken var att databasen, som nu Àr riktigt stor, helt enkelt gjorde slut pÄ minnet nÀr den uppdaterades.

Annons
Postat

Hemm och Ă€r sjuk och det som fanns kvar av vĂ€rlden rasade nĂ€r forumet inte var öppet 🙂

bra att allt funkar!

Postat (redigerat)
Jag fick abstinensryck efter 5 min! đŸ˜±

Skojaru. đŸ˜±

Blev tvungen att gĂ„ och kolla pĂ„ TV.... hemskt. đŸ˜±

Redigerat av tbruce
Postat (redigerat)

Ja va nÀra Ä börja skriva ett skript som uppdaterar sidan tvÄ gÄnger

per minut och som skulle spela Nick Borgens - We are all the winners

nÀr det skett en uppdatering av sidan...men ja avbröt och frostade ur frysen istÀllet.

đŸ˜±

Redigerat av aburman
Postat
Jag fick abstinensryck efter 5 min! đŸ˜±

Det dÀr har faktiskt sagt i flera trÄdar innan

hÀr t.ex

hÀr

(skojar förstĂ„ss, 🙂 har bara för mig att du brukar sĂ€ga det till höger o vĂ€nster

Vad menar du? FĂ„r jag inte fĂ„ abstinensbesvĂ€r dĂ„? đŸ˜±

Jag var ju inte ens medlem dĂ„ de trĂ„darna postades.... đŸ˜±

Eller jaha, du skojade, hehe.. Neeee... jag fĂ„r inte ofta abstinens. Finns inte sĂ„ mycket i mitt liv som Ă€r sĂ„ vĂ€rst viktigt........... öhum, förutom StudioForum förstĂ„s. 😎

Postat

nÀ, du fÄr ursÀkta, det var ett lÄngsökt skÀmt. googlade pÄ forumet och abstinens och det pluppade upp tvÄ trÄdar dÀr folk sÀger exakt samma sak efter ett forumkrasch.

mvh

Postat (redigerat)

...men det Ă€r ju jobbigt. Jag blev chockad nĂ€r forumet lĂ„g nere, eftersom jag dĂ„ blev tvungen att fundera pĂ„ att göra nĂ„got som Ă€r relaterat till jobbet i stĂ€llet... đŸ˜±đŸ˜±

Puh! Fortfarande lite skakig i knĂ€na efter denna svĂ„ra pĂ€rs... đŸ˜±

Redigerat av Claes
Postat
Kul att sÄ mÄnga Àr beroende, jag trodde att jag var ensam

NejdÄ, vi Àr flera... :rolleyes:

Postat

Jag ringde nog Björn inom ett par minuter efter att den stannat och skrek förtvivlat om hjÀlp. Samtidigt som jag pratade i telefon blippade det till pÄ min skÀrm av att Linus msn'ade om att forumet var nere :rolleyes:

Postat
Kul att sÄ mÄnga Àr beroende, jag trodde att jag var ensam

NejdÄ, vi Àr flera... :rolleyes:

41 inlĂ€gg pĂ„ fyra mĂ„nader? Du Ă€r inte trovĂ€rdig. 😉

Postat

Jag messade olsberg pÄ 15 sek..cirkus! Hur stressande som helst.Jag Àr egentligen en ganska lugn person,men blodtrycket steg rejÀlt - jag började nÀstan hallucinera.Trodde att allt var slut,att datan skurit ihop,Internet havererat av nÄn terrorist attack,tredje vÀrlds kriget..Ja ni vet...Armageddon..En minut senare fick jag ett mail frÄn olsberg,som förklarade lÀget..snacka om lÀttnad..nu skriver jag en lÄt om stressfaktorn..

tjing

Harmonica mike

Postat (redigerat)
41 inlĂ€gg pĂ„ fyra mĂ„nader? Du Ă€r inte trovĂ€rdig. 😉  

Hmm... mÄste man svara pÄ alla trÄdar? aha, det hade jag missat... :rolleyes:

Redigerat av robbery
Postat
41 inlĂ€gg pĂ„ fyra mĂ„nader? Du Ă€r inte trovĂ€rdig. 😛  

Hmm... mĂ„ste man svara pĂ„ alla trĂ„dar? aha, det hade jag missat... 😉

Eftersom du Ă€r "vilse" i SkĂ„ne (sicka dumheter egentligen; det Ă€r ju hĂ€r i SkĂ„ne ALLA vill bo... 😉 ), sĂ„ fĂ„r du vĂ€l vara förlĂ„ten för denna gĂ„ngen... 😉

Postat
Jag ringde nog Björn inom ett par minuter efter att den stannat och skrek förtvivlat om hjĂ€lp. Samtidigt som jag pratade i telefon blippade det till pĂ„ min skĂ€rm av att Linus msn'ade om att forumet var nere 😉

😉 Haha.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.