Björn Olsberg Postat 8 februari 2007 Postat 8 februari 2007 Forumet har legat nere en stund nu på eftermiddagen och vi ber så mycket om ursäkt för detta. Orsaken var att databasen, som nu är riktigt stor, helt enkelt gjorde slut på minnet när den uppdaterades.
ThomasJ Postat 8 februari 2007 Postat 8 februari 2007 Det tycks sega endel. kan kanske bero på att alla loggarin igen.?!
Emulator Postat 8 februari 2007 Postat 8 februari 2007 Hemm och är sjuk och det som fanns kvar av världen rasade när forumet inte var öppet 🙂 bra att allt funkar!
tbruce Postat 8 februari 2007 Postat 8 februari 2007 (redigerat) Jag fick abstinensryck efter 5 min! 😱 Skojaru. 😱 Blev tvungen att gå och kolla på TV.... hemskt. 😱 Redigerat 8 februari 2007 av tbruce
aburman Postat 8 februari 2007 Postat 8 februari 2007 (redigerat) Ja va nära å börja skriva ett skript som uppdaterar sidan två gånger per minut och som skulle spela Nick Borgens - We are all the winners när det skett en uppdatering av sidan...men ja avbröt och frostade ur frysen istället. 😱 Redigerat 8 februari 2007 av aburman
funky monk Postat 8 februari 2007 Postat 8 februari 2007 Jag fick abstinensryck efter 5 min! 😱 Det där har faktiskt sagt i flera trådar innan här t.ex här (skojar förståss, 😱 har bara för mig att du brukar säga det till höger o vänster
ChromaWoods Postat 8 februari 2007 Postat 8 februari 2007 Jag fick abstinensryck efter 5 min! 😱 Det där har faktiskt sagt i flera trådar innan här t.ex här (skojar förståss, 🙂 har bara för mig att du brukar säga det till höger o vänster Vad menar du? Får jag inte få abstinensbesvär då? 😱 Jag var ju inte ens medlem då de trådarna postades.... 😱 Eller jaha, du skojade, hehe.. Neeee... jag får inte ofta abstinens. Finns inte så mycket i mitt liv som är så värst viktigt........... öhum, förutom StudioForum förstås. 😎
funky monk Postat 8 februari 2007 Postat 8 februari 2007 nä, du får ursäkta, det var ett långsökt skämt. googlade på forumet och abstinens och det pluppade upp två trådar där folk säger exakt samma sak efter ett forumkrasch. mvh
Claes Holmerup Postat 8 februari 2007 Postat 8 februari 2007 (redigerat) ...men det är ju jobbigt. Jag blev chockad när forumet låg nere, eftersom jag då blev tvungen att fundera på att göra något som är relaterat till jobbet i stället... 😱😱 Puh! Fortfarande lite skakig i knäna efter denna svåra pärs... 😱 Redigerat 8 februari 2007 av Claes
funky monk Postat 8 februari 2007 Postat 8 februari 2007 Kul att så många är beroende, jag trodde att jag var ensam.
robbery Postat 8 februari 2007 Postat 8 februari 2007 Kul att så många är beroende, jag trodde att jag var ensam Nejdå, vi är flera...
ViktorDenStore Postat 8 februari 2007 Postat 8 februari 2007 Kul att så många är beroende, jag trodde att jag var ensam Nejdå, vi är flera... Count me in 😉
Majken Postat 8 februari 2007 Postat 8 februari 2007 Jag ringde nog Björn inom ett par minuter efter att den stannat och skrek förtvivlat om hjälp. Samtidigt som jag pratade i telefon blippade det till på min skärm av att Linus msn'ade om att forumet var nere
tbruce Postat 8 februari 2007 Postat 8 februari 2007 Kul att så många är beroende, jag trodde att jag var ensam Nejdå, vi är flera... 41 inlägg på fyra månader? Du är inte trovärdig. 😉
Harmonica mike Postat 8 februari 2007 Postat 8 februari 2007 Jag messade olsberg på 15 sek..cirkus! Hur stressande som helst.Jag är egentligen en ganska lugn person,men blodtrycket steg rejält - jag började nästan hallucinera.Trodde att allt var slut,att datan skurit ihop,Internet havererat av nån terrorist attack,tredje världs kriget..Ja ni vet...Armageddon..En minut senare fick jag ett mail från olsberg,som förklarade läget..snacka om lättnad..nu skriver jag en låt om stressfaktorn.. tjing Harmonica mike
Wernborg Postat 8 februari 2007 Postat 8 februari 2007 Själv är jag rehabilitering så jag märkte inte stoppet. Rehab=jobbar igen efter pappaledighet.
robbery Postat 8 februari 2007 Postat 8 februari 2007 (redigerat) 41 inlägg på fyra månader? Du är inte trovärdig. 😉 Hmm... måste man svara på alla trådar? aha, det hade jag missat... Redigerat 8 februari 2007 av robbery
Claes Holmerup Postat 8 februari 2007 Postat 8 februari 2007 41 inlägg på fyra månader? Du är inte trovärdig. 😛 Hmm... måste man svara på alla trådar? aha, det hade jag missat... 😉 Eftersom du är "vilse" i Skåne (sicka dumheter egentligen; det är ju här i Skåne ALLA vill bo... 😉 ), så får du väl vara förlåten för denna gången... 😉
ViktorDenStore Postat 8 februari 2007 Postat 8 februari 2007 Jag ringde nog Björn inom ett par minuter efter att den stannat och skrek förtvivlat om hjälp. Samtidigt som jag pratade i telefon blippade det till på min skärm av att Linus msn'ade om att forumet var nere 😉 😉 Haha.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.