Millie Postat 7 februari 2007 Dela Postat 7 februari 2007 Undrar om nån med Mac har råkat ut för nåt liknande? Jag har en Powerbook G4 1.5 GHz som försätter sig i vila och är omöjlig att väcka. Inte ens strömknappen funkar. För att stänga av datorn måste jag ta ut batteriet och tvångsavsluta. Hjälp! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flintan Postat 7 februari 2007 Dela Postat 7 februari 2007 Oj, knepigt. Min iBook brukar göra så där när batteriet tar slut. Men den vaknar igen när jag sätter i strömkabeln. Inga inställningar du kan ändra? Går den in i viloläge fast du väljer att den inte ska det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 7 februari 2007 Dela Postat 7 februari 2007 jag hade det problemet senast för 20 min sen.. 🙂 kolla så att adaptern sitter i ordentligt.. om möjligt, byt vägguttag för adaptern!!! de bör funka då.. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Millie Postat 7 februari 2007 Trådstartare Dela Postat 7 februari 2007 (redigerat) Har testat olika uttag och olika adaptrar samt nollställt PMU. Alltså detta har hänt flera gånger och nu hela tiden. Kan det ha att göra med strömspararen på nåt sätt? Redigerat 7 februari 2007 av Millie Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.