beat_kitano Postat 7 februari 2007 Postat 7 februari 2007 ...tack hehe läste att folk vill att man presenterar sig så jag gör väl som folk säger då. är 24 år gammal. bor i Sumpan/Stockholm. uppvuxen i Vällingby spelar gitarr i ett band som heter Cast of Kitano utrustning: Gibson SG Standard, Peavey 5150 topp + låda(orginal) C.O.K har lirat in 3 demos sedan 2003 två av dem i Das Boot studio i stockholm (har flyttat nu eller något sånt) och den senaste spelade vi in hos Thomas Skogsberg/Sunlight Studio lyssna här Myspace.com/castofkitano nu ska vi lira in en platta och jag är ute efter att spela in den själv dock inte mixa skiten. läs min tråd och kolla om det är något ni kan hjälpa mig med nått https://www.studio.se/index.php?showtopic=37390 cheers! ps: vi letar Basist till vårat band
sixties Postat 7 februari 2007 Postat 7 februari 2007 välkommen, gillar du HC så får du ju inte missa punkfestivalen, se länk nedan!
pirateKING Postat 7 februari 2007 Postat 7 februari 2007 Låter bra. Mycket Trivium över det hela. Ser fram emot att höra framtida demos från er ^^ Håller väl på me en del liknande musik. Tja!
Emil Postat 7 februari 2007 Postat 7 februari 2007 Tjena, det här bandet spelade jag in och mixade: Places to go
PunkMackan (oregistrerad) Postat 11 februari 2007 Postat 11 februari 2007 Hej kollega! Kul att se dig här... Välkommen!
PunkMackan (oregistrerad) Postat 11 februari 2007 Postat 11 februari 2007 Hej igen.... Kan tipsa om Carl Vikman i Uppsala. Grymt bra snubbe att jobba med. Duktig på punk, HC och liknande... http://www.myspace.com/cvikman Ta kontakt via hans myspacesida vettja...
beat_kitano Postat 12 februari 2007 Trådstartare Postat 12 februari 2007 har faktiskt kontaktat Carl redan. han är duktig som fan.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.