jonasekman Postat 18 augusti 2004 Postat 18 augusti 2004 Då var det alltså dags att skriva en sån där presentation av sig själv. Namn: Jonas Ekman Ålder: 28 Från: Uppsala Spelar främst keyboard. Bl a i ett band vid namn Counterplot Sitter även hemma och försöker skapa lite musik då och då. Loooovar att snart posta nåt i Demoforumet. Gillar/lyssnar på/försöker göra: Pop, rock, rnb Vet att det inte är jättemycket respekt, men jag är mest inne på någolunda "kommersiell" musik. Hellre lättlyssnat och radiovänligt än svårt och experimentellt Och till sist en liten lista med prylar: PC med på tok för få MHz Motif Rack Korg MS2000 Alesis M1 Active Mk2 V-Amp 2 TSM MT-87 Squier Stratocaster Cubase SX Reason
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 19 augusti 2004 Postat 19 augusti 2004 ...Vet att det inte är jättemycket respekt, men jag är mest inne på någolunda "kommersiell" musik. ... Hehe, bara man är tydlig med det så är det full respekt tycker jag. Men var beredd på att vi kommer att vara hårda mot dina demos; "Funkar inte i P3, backa på L2:an!" 🙂 Välkommen hursomhelst.
Neko Postat 19 augusti 2004 Postat 19 augusti 2004 Hej och välkommen till forumen! Kul att det blir lite blandat folk häromkring.
Lundin Postat 19 augusti 2004 Postat 19 augusti 2004 Välkommen... Kommersiellt är ett bra ord... plus i kanten från mig 🙂
jonasekman Postat 19 augusti 2004 Trådstartare Postat 19 augusti 2004 ...Vet att det inte är jättemycket respekt, men jag är mest inne på någolunda "kommersiell" musik. ... Hehe, bara man är tydlig med det så är det full respekt tycker jag. Men var beredd på att vi kommer att vara hårda mot dina demos; "Funkar inte i P3, backa på L2:an!" 😄 Välkommen hursomhelst. Det ser jag fram emot 🙂 Och tack för alla varma välkomande ord i övrigt. Verkar ju vara ett riktigt trevligt forum.
Egghuvud Postat 19 augusti 2004 Postat 19 augusti 2004 (redigerat) Välkommen. kollade in hemsidan Den var lite snygg. Lyssnade lite också. Helt okej. Skall bli kul att höra mer. 😄 Redigerat 19 augusti 2004 av Egghuvud
peterpop Postat 19 augusti 2004 Postat 19 augusti 2004 jättekul med kommersiellt. det är det kommersiella som är det svåra, och det utmanande. jag gör själv samma försök... ska bli kul att lyssna till dina sånger. peterpop
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 19 augusti 2004 Postat 19 augusti 2004 det är det kommersiella som är det svåra, och det utmanande. Jaha? Startar du en tråd på rätt plats så ska jag argumentera tills jag blir blå.
hammagrella Postat 19 augusti 2004 Postat 19 augusti 2004 Välkommen hit! Här gillar alla Gunther, så kommersiell musik är inget problem alls för oss! 😄
brojd Postat 19 augusti 2004 Postat 19 augusti 2004 Hoj och välkommen.... Kanske skulle ta och skriva mig en egen presentation innan jag hunnit till 100 postningar...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.