spaceman Postat 7 februari 2007 Postat 7 februari 2007 Hört flera rykten om att utvecklarna på Wizoo som utvecklat pluggar (Hypersonic mfl) åt Steinberg gått till Digidesign. Det troliga är att vi inte kommer att se en Hypersonic 3, Virtual guitarist 3 osv. Visserligen kommer Steinberg att ge support till dom nuvarande versionerna, men några nya uppgraderade varianter med VST3 lär inte komma. Det är lite synd när man lagt ut rätt mycket stålar på pluggarna att ingen fortsättning följer... Kolla under rubriken "Final Thoughts" i länken nedan. http://www.soundonsound.com/sos/mar06/arti...hypersonic2.htm
rainydays Postat 7 februari 2007 Postat 7 februari 2007 Det är lite synd när man lagt ut rätt mycket stålar på pluggarna attingen fortsättning följer... Sådär ska man inte se det visserligen. Man köper ju den produkt man köper och inte framtida produkter. Men visst är det tråkigt när en produkt man gillar upphör att utvecklas.
Björn Olsberg Postat 7 februari 2007 Postat 7 februari 2007 Det stämmer att Wizoo köptes upp av Digi. Ganska säker på att det var redan för ett och ett halvt år sedan.
Majken Postat 7 februari 2007 Postat 7 februari 2007 Hört flera rykten om att utvecklarna på Wizoo som utvecklat pluggar (Hypersonic mfl) åt Steinberg gått till Digidesign. Det är inga rykten utan fakta och har varit känt sedan en längre tid tillbaka. Digidesign köpte helt enkelt upp Wizoo som nu bytt namn till A.I.R. vilket är företagets nya division för mjukvarupluggar. http://www.digidesign.com/index.cfm?navid=...cfm&itemid=3450
Björn Olsberg Postat 7 februari 2007 Postat 7 februari 2007 OK, vi sitter på samma redaktion och gör bevisligen samma saker 😉 Inte så lysande arbetsfördelning från min sida, haha.
Majken Postat 7 februari 2007 Postat 7 februari 2007 Äsch då, du gjorde ju knappt ens halva jobbet.. Inlägg utan länkar och citat räknas väl inte? 😉
Björn Olsberg Postat 7 februari 2007 Postat 7 februari 2007 *pust* Då andas jag ut i vetskapen om att jag fortfarande är en bra chef. Att vända på argument till min egen fördel är min största och viktigaste roll här, om någon undrar.
Egghuvud Postat 7 februari 2007 Postat 7 februari 2007 Snart börjar de väl löneförhandla..... Hört talas om något som heter IRL? 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.