Stonerbox Postat 7 februari 2007 Postat 7 februari 2007 Hej, jag har suttit i audition 2.0 ett bra tag nu och tycker det är ett lätt använt och ganska så trevligt program men jag har nu stött på ett problem, efter att jag installerade om mitt operativ system så vill inte Audition fortsätta att spela upp musik när jag trycker på något utanför programet tex reason eller om jag minimerar det. (Man måste alltså ha Audition "uppe" för att ha musiken rullande, vilket som är jävligt störande om man vill fixa med något annat samtidigt) Är det någon som vet vad man kan göra åt det? Uppskattar verkligen om jag skulle få hjälp med det här Tack på förhand! Stonerbox
Fredrikmo Postat 25 februari 2007 Postat 25 februari 2007 Blåste du datorn och gjorde en nyinstallation av operativsystem och alla program, eller reparerade du Windows ovanpå befintlig Windowsinstallation? Om svaret på fråga B är "ja"; har du i så fall installerat om Audition efter din reparation av windows? Annars...gör bara en ominstallation av Audition innan du prövar med annat.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.