Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hejsan! jo nu Àr det ju sÄhÀr att jag har en heeel deeel med sample kits! Men trÄkigt nog sÄ Àr dom i MP3 format!? Fungerar dom i FL studio? Det Àr ju FX, Effekt osv ..

Tackar för svar!

Annons
Postat

TÀnk pÄ att det tar mycket kraft att packa upp dessa filer. Om du vill hushÄlla med din cpu kraft Àr detta inget att rekommendera.

//Nexustwins

Postat

TRIST! Som Nexustwins sa sĂ„ gĂ„r CPU'n segare, och det mĂ€rker jag .. 😛 Det Ă€r 949st nya effects och FX's .. Skulle vilja ha alla dom i Wav format! men palla spara om 949st SAMPLES!!! 🙂🙂 Det finns inget program som gör allting automatiskt?! 😎 Skulle ha varit skönt, men sen vet jag dĂ„ inte vilken bitrate som skulle ha varit bra om jag nu skulle fĂ„ för mig att spara om alla samples ..

Postat
TRIST! Som Nexustwins sa sĂ„ gĂ„r CPU'n segare, och det mĂ€rker jag .. 🙁 Det Ă€r 949st nya effects och FX's .. Skulle vilja ha alla dom i Wav format! men palla spara om 949st SAMPLES!!! đŸ˜±đŸ˜ Det finns inget program som gör allting automatiskt?! đŸ˜Č Skulle ha varit skönt, men sen vet jag dĂ„ inte vilken bitrate som skulle ha varit bra om jag nu skulle fĂ„ för mig att spara om alla samples ..

Jo det finns program som gör det automatisk t ex cdex, som Àr gratis och gÄr att hÀmta hem hÀr : http://www.download.com/CDex/3000-2140_4-1...tml?tag=lst-0-1

Postat

Är samplingarna gratis? Skulle vara bra att fylla pĂ„ arkiviet lite! Hur ofta sĂ€ljs mp3 kodade samples? 😛

=)

Postat

Gratis vet jag inte! đŸ˜± hoppas ju att dom har varit det! fick en cd frĂ„n min polare! efterfrĂ„gade om fler samples och fick lĂ„na hem en brĂ€nd cd! đŸ˜±

MrPhil (oregistrerad)
Postat
Gratis vet jag inte! đŸ˜± hoppas ju att dom har varit det! fick en cd frĂ„n min polare! efterfrĂ„gade om fler samples och fick lĂ„na hem en brĂ€nd cd! đŸ˜±

*host-host* đŸ˜±

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.