DarkActivities Postat 7 februari 2007 Dela Postat 7 februari 2007 Hejsan! jo nu är det ju såhär att jag har en heeel deeel med sample kits! Men tråkigt nog så är dom i MP3 format!? Fungerar dom i FL studio? Det är ju FX, Effekt osv .. Tackar för svar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
aburman Postat 7 februari 2007 Dela Postat 7 februari 2007 Nemas problemas bara du har en lite nyare version av FL. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 7 februari 2007 Dela Postat 7 februari 2007 Tänk på att det tar mycket kraft att packa upp dessa filer. Om du vill hushålla med din cpu kraft är detta inget att rekommendera. //Nexustwins Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cloudsurfer Postat 7 februari 2007 Dela Postat 7 februari 2007 Från version 5 och uppåt fungerar mp3 samplingarna finfint! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DarkActivities Postat 7 februari 2007 Trådstartare Dela Postat 7 februari 2007 TRIST! Som Nexustwins sa så går CPU'n segare, och det märker jag .. 😛 Det är 949st nya effects och FX's .. Skulle vilja ha alla dom i Wav format! men palla spara om 949st SAMPLES!!! 🙂🙂 Det finns inget program som gör allting automatiskt?! 😎 Skulle ha varit skönt, men sen vet jag då inte vilken bitrate som skulle ha varit bra om jag nu skulle få för mig att spara om alla samples .. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
manne_vxu Postat 7 februari 2007 Dela Postat 7 februari 2007 TRIST! Som Nexustwins sa så går CPU'n segare, och det märker jag .. 🙁 Det är 949st nya effects och FX's .. Skulle vilja ha alla dom i Wav format! men palla spara om 949st SAMPLES!!! 😱😏 Det finns inget program som gör allting automatiskt?! 😲 Skulle ha varit skönt, men sen vet jag då inte vilken bitrate som skulle ha varit bra om jag nu skulle få för mig att spara om alla samples .. Jo det finns program som gör det automatisk t ex cdex, som är gratis och går att hämta hem här : http://www.download.com/CDex/3000-2140_4-1...tml?tag=lst-0-1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 7 februari 2007 Dela Postat 7 februari 2007 Är samplingarna gratis? Skulle vara bra att fylla på arkiviet lite! Hur ofta säljs mp3 kodade samples? 😛 =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djubbe Postat 8 februari 2007 Dela Postat 8 februari 2007 Ja eller hur.. är dom gratis?? 🙂 Skulle gärna vilja ha dom 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DarkActivities Postat 8 februari 2007 Trådstartare Dela Postat 8 februari 2007 Gratis vet jag inte! 😱 hoppas ju att dom har varit det! fick en cd från min polare! efterfrågade om fler samples och fick låna hem en bränd cd! 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MrPhil (oregistrerad) Postat 8 februari 2007 Dela Postat 8 februari 2007 Gratis vet jag inte! 😱 hoppas ju att dom har varit det! fick en cd från min polare! efterfrågade om fler samples och fick låna hem en bränd cd! 😱 *host-host* 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DarkActivities Postat 11 februari 2007 Trådstartare Dela Postat 11 februari 2007 Nej nej! Inte host host! 😆 sanning! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.