Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Vill du ta möjligheten att spela live jämsides några av de största namnen inom klubbmusiken och framför en fantastisk publik?

Metro anordnar tillsammans med Dee Jay Promotions sveriges största demotävling för artister, grupper eller producenter inom klubbmusik (genrerna house, trance, elektro, dance, drum n bass etc.)

Vinnaren kommer att få uppträda på den anrika Scandinavian Music Convention tillsammans med några av de största namnen inom den internationella samt svenska klubbscenen. SMC, detta år beläget på Münchenbryggeriet, är Nordens största mötesplats för allt som har med klubbranschen att göra.

Vi söker årets nykomling och har en handplockad jury bestående av några av

Sveriges främsta experter på klubb- och dansmusik. Juryn består av Marcella Mravec (Metro), William Russmark (MTV), Calle Dernulf (SR P3) och Anette de Souza (Dee Jay Promotions. Dessa väljer ut 5 finalbidrag som kommer att publiceras på www.metro.se. Väl där är det sedan upp till allmänheten att rösta på sin favorit.

1:a pris Resa till Stockholm samt Hotell en natt, spela live på Sveriges största fest. Musikprogrammet Logic från Apple

2-5:e pris: iPod nano

Så ta och skicka in ditt bidrag till Metro, Box 450 75 Stockholm, innan den 14 feb för chansen att stå på Münchenbryggeriets scen den 1 mars. Märk kuvertet SMC demo.

Annons
tsmalmbe (oregistrerad)
Postat

Får man spela med Basshunter?

Postat

men jag bor ju i Stockholm,

får jag åka till Umeå då ???

eller Hong Kong...

eller... :rolleyes:

den där "etc."- gengren verkar spännande

en sån ska jag köpa !!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.