Tokas Postat 18 augusti 2004 Dela Postat 18 augusti 2004 (redigerat) Jag har fått tag i en riktigt gammal mixer, men jag har aldrig hört talas om den och kan inte hitta någon information om den, förutom här: http://www.gbaudio.co.uk/data/mr24.htm Där finns dock inga prisuppgifter nånstans. Är det någon som vet ungefär hur mycket en sån här mixer, fullt fungerande, kan vara värd? EDIT: Korrigerade ämnestitel efter Tokas påpekande /admin Redigerat 20 augusti 2004 av Tokas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tokas Postat 19 augusti 2004 Trådstartare Dela Postat 19 augusti 2004 Det ska ju vara SoundTracs, inte SoundCraft. Skriver alltid fel.. 😉 Ingen som vet nånting om denna mixer? Jag tar emot rena gissningar också. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodilen Postat 19 augusti 2004 Dela Postat 19 augusti 2004 SoundTracs Kanske kan vara nått? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodilen Postat 19 augusti 2004 Dela Postat 19 augusti 2004 ..eller här... SoundTracs.com (man skulle kunna tro att jag vill öka min inläggscounter... 😆 ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wintermute Postat 20 augusti 2004 Dela Postat 20 augusti 2004 (redigerat) Vi har ett Soundtracs IL4836 i vår studio. Det är jävligt fint. Låter bra och har jävligt schysst eq. Vet inget om det där live-bordet, men Soundtracs är ju ett väl ansett märke. Redigerat 20 augusti 2004 av Wintermute Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
electroaudio Postat 20 augusti 2004 Dela Postat 20 augusti 2004 Där finns dock inga prisuppgifter nånstans. Är det någon som vet ungefär hur mycket en sån här mixer, fullt fungerande, kan vara värd? Det bordet är till salu på vendolin med en prislapp på 1000:- http://www.vendolin.se/annons.php?107996 Låter prisvärt tycker jag. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
alexfree Postat 20 augusti 2004 Dela Postat 20 augusti 2004 plus frakt blir det 2000 eller? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChrioN Postat 20 augusti 2004 Dela Postat 20 augusti 2004 1000kr är inte mycket alltså...lär kostat en del mer när den precis kom 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tokas Postat 20 augusti 2004 Trådstartare Dela Postat 20 augusti 2004 (redigerat) Haha, det är faktiskt min egen annons. 😛 Vill se vad folk vill ge för det, och för rätt pris säljer jag det. Dock inte för 1000 spänn. 😉 EDIT: Är för övrigt ändrat nu. 1000-priset kan vara lite förvirrande om folk tar det seriöst. 😛 Redigerat 20 augusti 2004 av Tokas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.