Jump to content
Annons

Stora Problem (Interface)

King-Size (oregistrerad)

Recommended Posts

King-Size (oregistrerad)

Hej, efter jag har installerat lite av de pluggar jag brukar använda mig av så händer något hemskt, mitt pro tools ser ut som på bilden här nere:

Bild

Någon som vet vad som kan vara fel?

Dela på andra sajter

Annons

hehe.... tror att du har en del pluggar som inte funkar i PT7.xx Om jag minns rätt..

Har sett den där bilden i ett sammanhand men kommer inhåg exakt vad det var

Uppdateringar för pluggana ska finnas på tillverkanas hemsidor. Om man är reggad!!! 😄

Redigerat av Bobogura
Dela på andra sajter

King-Size (oregistrerad)

Jo jag har Waves Diamond bundle och jag har installerat Waveshell updaten från waves hemsida, detta ska fungera men det vill inte!

Dela på andra sajter

Sorry kommer inte ihåg exakt vad som orskade problemet.. Det hade nått med pluggar att göra iaf... säker på att du inte har nån annan plugg som inte är kompatible!!

tror dock att enda lösningen va att installera PT från början. Och inte installera dom pluggarna...

Hur hände det? Var det efer nån plugg installation det hände eller??

Dela på andra sajter

King-Size (oregistrerad)

Jag har bara installerat Waves Bundlen och de pluggar som följde med mitt Mbox2 ignition pack! Det hela började med att jag körde 7.3'an och då fick jag Runtime Error på pluggarna.. så jag bestämde mig för att köra tillbaks till 7.1'an och sedan installera om allt från början, då fick jag igång programet men med denna nya look 😄

Dela på andra sajter

King-Size (oregistrerad)

Jo jag provade att ta Bort dem och då ser Pro Tools ut som vanligt, de känns ju konstigt när dem ska fungera korrekt. Datorn är nyformaterad, Pro Tools nyinstallerat och jag har alla updates. Utan Waves pluggarna känns det som att halva kreativiteten är borta. Känns som man får dra iväg ett mail till Digidesign eller Waves.

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.