Jonathanhitochdit Postat 4 februari 2007 Postat 4 februari 2007 hej! Känner mig hur kasst som helst, Vaknade och försökte starta min dator så händer inget. Windows laddar bara och den startar aldrig. Jag har testat att öppna den med fel säker läge också. Jag har låtar i den som jag har gjort sen 3 år sedan. vill inte formatera de!! 🙂🙁 finns det någon kunnig inom dteta som kan hjälpa mig. please
tsmalmbe (oregistrerad) Postat 4 februari 2007 Postat 4 februari 2007 Jag har låtar i den som jag har gjort sen 3 år sedan. vill inte formatera de!! Lär ju inte vara nödvändigt. Gör en tilläggsinstallation, eller ominstallera Windows. Kopiera över ditt material på en USB-skiva (har du ingen, lär det vara hög tid på att skaffa). Sen kan du göra en "ordentlig" clean install och fast formatera skivan om du finner det nödvändigt.
Jonathanhitochdit Postat 4 februari 2007 Trådstartare Postat 4 februari 2007 saken är att windows inte startar så jag kan inte överföra något
IDF Postat 4 februari 2007 Postat 4 februari 2007 ja hade exakt samma problem i somras med min dåvarande laptop.. windows startade inte alls.. fick starta från installationsskivan.. men de gick inte heller ( 🙂 ) så ja pallade inte med det o helt plötsligt startade datorn, så vi kopierade allt som vi ville på ha på den o sen formaterade vi den o installerade om xp, sen sålde vi skiten o gick över helt till mac.. 🙂
Björn Olsberg Postat 4 februari 2007 Postat 4 februari 2007 Kolla följande tråd i samma ämne, där finns flera förslag redan: https://www.studio.se/index.php?showtopic=33919 Stänger denna.
Recommended Posts