Aresius Postat 4 februari 2007 Dela Postat 4 februari 2007 Tjena! Jag har nyss bytt ljudkort från ett SoundBlaster-kort till ett Behringer FCA202. Jag har installerat kortet och drivrutinerna och när jag startar logic står det: " ASIO: Driver returned zero outputs. (-10016) " Och alla audioinst är borta... 😛 Hur ordnar man detta? (det blev såhär när jag bockade i ASIO under audio preferences, och bockade av PC AV) Tack på förhand! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Aresius Postat 4 februari 2007 Trådstartare Dela Postat 4 februari 2007 Startade om, och då gick det bättre. Alla audioinst där och så, men INGET låter förutom midi.. Why? :/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Aresius Postat 5 februari 2007 Trådstartare Dela Postat 5 februari 2007 Ingen som vet något eller? ^^ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Piccazzo Postat 6 februari 2007 Dela Postat 6 februari 2007 Har du skickat alla kanaler till Output 1-2 ( vilket det bör vara Men kan även vara 3-4 5-6 ). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
winnerback Postat 6 februari 2007 Dela Postat 6 februari 2007 Jag har exakt samma problem!! Samma ljudkort, har provat både logic 5.5.0 och en lite nyare av en polare, men ingen av dem fungerar! kan inte heller välja olika inputs/outputs, utan kan bara välja 1-2! verkar helskumt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Aresius Postat 6 februari 2007 Trådstartare Dela Postat 6 februari 2007 Ja, alla skickas till output-1-2 ...... Irriterande! Men du, om du kommer på hur man fixar det, så hör av dig är du snäll! det här ska fan lösas... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Aresius Postat 6 februari 2007 Trådstartare Dela Postat 6 februari 2007 Jag har exakt samma problem!!Samma ljudkort, har provat både logic 5.5.0 och en lite nyare av en polare, men ingen av dem fungerar! kan inte heller välja olika inputs/outputs, utan kan bara välja 1-2! verkar helskumt! Du har inte MSN föresten så vi kan hjälpas åt lite? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frelin Postat 8 februari 2007 Dela Postat 8 februari 2007 funkar ljudkortet utanför logic? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Aresius Postat 9 februari 2007 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2007 Japp, det fungerar som det ska... :/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 10 februari 2007 Dela Postat 10 februari 2007 Har du valt ditt ljudkort i asio menyn det räcker inte att bara bocka i asio. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Aresius Postat 11 februari 2007 Trådstartare Dela Postat 11 februari 2007 jadå, det är valt där med... 😉 Men vad ska det stå under "Clock Source" egentligen? Ibland kan jag inte välja något där alls... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frelin Postat 11 februari 2007 Dela Postat 11 februari 2007 Tror att det ska stå internal där... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.