Tranback Postat 4 februari 2007 Postat 4 februari 2007 (redigerat) LÅTNAMN:Conspiracy ARTIST/GRUPP:Gustav Tranback & Lucas Nordqvist GENRE:Rock LÅTLÄNGD:4:32 KOMPOSITÖR:Gustav Tranback & Lucas Nordqvist PRODUCENT:Gustav Tranback & Lucas Nordqvist EV. MEDVERKANDE:Gustav Tranback & Lucas Nordqvist INSPELNINGSÅR:2006-2007 FORMAT:mp3 STORLEK:4,15 MB STATUS:Färdig demo (förutom att vi ska lägga till riktiga trummor senare) och sen kan den säkert bli mycket bättre med er hjälp 😆 Det finns ett problem med låten, och det är att volymen är väldigt låg, men om jag höjde mer när jag mastrade den så gick det över 0 dB så jag visste inte riktigt vad jag skulle göra, så ni får helt enkelt kräma på lite så ni hör nåt 😆 EDIT: Har nu fixat volymen. Conspiracy.mp3 Redigerat 4 februari 2007 av Tranback
gsol Postat 4 februari 2007 Postat 4 februari 2007 (redigerat) Det finns ett problem med låten, och det är att volymen är väldigt låg, men om jag höjde mer när jag mastrade den så gick det över 0 dB så jag visste inte riktigt vad jag skulle göra, så ni får helt enkelt kräma på lite så ni hör nåt 😄 Använd en limiter på mastern så ska du slippa det problemet. 🙂 Här är ett bra gratisalternativ Edit: Skön låt för övrigt! Gillar gitarrerna som ligger och maler, snyggt! Sången funkar helt klart. Det enda som är lite tråkigt är trummorna, speciellt alla fills, som låter vääääldigt mycket ezDrummer 😠 Redigerat 4 februari 2007 av gsol
Tranback Postat 4 februari 2007 Trådstartare Postat 4 februari 2007 Det finns ett problem med låten, och det är att volymen är väldigt låg, men om jag höjde mer när jag mastrade den så gick det över 0 dB så jag visste inte riktigt vad jag skulle göra, så ni får helt enkelt kräma på lite så ni hör nåt 😄 Använd en limiter på mastern så ska du slippa det problemet. 🙂 Här är ett bra gratisalternativ Edit: Skön låt för övrigt! Gillar gitarrerna som ligger och maler, snyggt! Sången funkar helt klart. Det enda som är lite tråkigt är trummorna, speciellt alla fills, som låter vääääldigt mycket ezDrummer 😠 Vet att trummorna inte är särskillt bra, men vi ska somsagt spela in riktiga trummor när vi får tillgång till mikrofoner. Kul att du gillar låten
gsol Postat 4 februari 2007 Postat 4 februari 2007 Det finns ett problem med låten, och det är att volymen är väldigt låg, men om jag höjde mer när jag mastrade den så gick det över 0 dB så jag visste inte riktigt vad jag skulle göra, så ni får helt enkelt kräma på lite så ni hör nåt 😄 Använd en limiter på mastern så ska du slippa det problemet. 🙂 Här är ett bra gratisalternativ Edit: Skön låt för övrigt! Gillar gitarrerna som ligger och maler, snyggt! Sången funkar helt klart. Det enda som är lite tråkigt är trummorna, speciellt alla fills, som låter vääääldigt mycket ezDrummer 😠 Vet att trummorna inte är särskillt bra, men vi ska somsagt spela in riktiga trummor när vi får tillgång till mikrofoner. Kul att du gillar låten Aha, sorry, missade det. Då har jag inget att klaga på! 🙂
Tranback Postat 4 februari 2007 Trådstartare Postat 4 februari 2007 jag vill somsagt, gärna ha lite konstuktiv kritk 😕
Tranback Postat 4 februari 2007 Trådstartare Postat 4 februari 2007 Är det ingen som kan säga nånting om låten?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.