marko (oregistrerad) Postat 4 februari 2007 Postat 4 februari 2007 (redigerat) LÅTNAMN:far away ARTIST/GRUPP:oskar GENRE:typ electronica LÅTLÄNGD:2,1 min KOMPOSITÖR:oskar PRODUCENT: EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR:2007 FORMAT: mp3 STORLEK: 1,98 MB STATUS: experiment Hej forumet! Låter detta electronica? 😆 Jag vill ha alla tips jag kan få om hur jag kan får bettra detta! Hoppas jag postat rätt nu annars vet jag inte vad jag ska göra 😆 Far_away.mp3 Redigerat 4 februari 2007 av marko
android Postat 4 februari 2007 Postat 4 februari 2007 Jösses vad mycket panoreringar! Man blir ju alldeles yr i mössan av det här om man lyssnar i hörlurar... 😆 Men i övrigt låter det mysigt. 😆
ThomasJ Postat 4 februari 2007 Postat 4 februari 2007 (redigerat) Låter. Hm. Elektronica? Nja, snarare som någon slags barnvisa med lite flummiga ljud typ. men snyggt spelat på klaviaturet är det iofs, men elektronica tycker jag då rakt inte att det låter! Lyssna på tx Sponka och hundarna ifrån söder så märker du skillnaden! Kika på låtarna som fins HÄR så förstår du! // Thomas Redigerat 4 februari 2007 av Lådan
Dividend Postat 26 februari 2007 Postat 26 februari 2007 Låter som något i följande genre: Peru i mitt hjärta som jag gjorde klart igår.. Kraftwerkinspirerat och allmänt skumt
Fredrikmo Postat 26 februari 2007 Postat 26 februari 2007 Tidens tand är orättvis. Hade Kraftwerk spelat in denna år 1975 hade den varit en klassiker, säkert. Idag låter den som en splash screen till ett game boy-spel. Men så är det ju nu för tiden. Jag tänker på mina gamla husgudar som till exempel Anders Blomqvist vars musik jag var oerhört fascinerad av på 80-talet. Nu gör jag lätt sådant själv. Det är väl faran av att låta fräscha ljud i sig vara viktiga, utan att ha tidlösa kompositioner i botten. Nåja, din komposition är i alla fall "tidlös". Du panorerar för mycket, tycker jag. Det blir bättre med försiktgare pan. Sänk raten och bredden på den. Sen blir det mysigt.
Kenta K Postat 26 februari 2007 Postat 26 februari 2007 Låter som något i följande genre: Peru i mitt hjärta som jag gjorde klart igår.. Kraftwerkinspirerat och allmänt skumt hehe, annonsera sin egen musik i en annans demo tråd... inte dåligt. 😆😉 Annars säger jag som talarn innan mig här. Lite mycke panorering. 😱
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.