mandarini Postat 4 februari 2007 Postat 4 februari 2007 (redigerat) Hej forumet! Låt mig lätta upp denna trista söndag med en låt jag nyligen knepat ihop, jag skulle vara väldigt tacksam om ni gav konstruktiv kritik så att jag kan fortsätta på den. 😆 LÅTNAMN: Space dreams ARTIST/GRUPP: Mandarini GENRE: electrodance LÅTLÄNGD: 3:12 KOMPOSITÖR: myself PRODUCENT: myself EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR: 2007 FORMAT: mp 3 STORLEK: 2.92 mb STATUS: Skiss LÅTLÄNK: http://www.speedyshare.com/546777855.html Space_dreams.mp3 Redigerat 4 februari 2007 av mandarini
ThomasJ Postat 4 februari 2007 Postat 4 februari 2007 Ja. Som kenta påpeka så har du tydligen missat något. men okey. alla gör vi misstag och du kan lätt editera ditt inlägg och fyllapå nödvändig info. Vad beträffar låten: Jättefjompig bas,men när braket kommer så är det en skön stämning på det hela och basen är inte längre lika fjopig som i början. men detta är allt för enfomigt för att det skall bli nått att lyssna på, om inte det vorre ett långt set på sådärt en timme som ständigt byggsupp! // Thomas
mandarini Postat 4 februari 2007 Trådstartare Postat 4 februari 2007 Forumregler missade du på din väg in hit va? 🙂 Jag ber om ursäkt, fixat nu 🙂
ChromaWoods Postat 4 februari 2007 Postat 4 februari 2007 Vid 1,25 där rubberducken kommer in tillsammans med padsen så distar det, tror jag. Just det partiet gillar jag annars, det låter mystiskt och scary. Fast jag håller med Lådan om att det blir lite enformigt med samma melodi på rubberduck-basen genom nästan hela låten. Det hade varit ok om den inte hade varit så påtaglig och "in your face" men nu blir den liksom lite för mycket, i längden. Men jag gillar som sagt padsen.
mandarini Postat 4 februari 2007 Trådstartare Postat 4 februari 2007 Vid 1,25 där rubberducken kommer in tillsammans med padsen så distar det, tror jag. Just det partiet gillar jag annars, det låter mystiskt och scary. Fast jag håller med Lådan om att det blir lite enformigt med samma melodi på rubberduck-basen genom nästan hela låten. Det hade varit ok om den inte hade varit så påtaglig och "in your face" men nu blir den liksom lite för mycket, i längden. Men jag gillar som sagt padsen. Japp, dist var det..ändrar på detta omgående. Jag ska tills imorgon försöka knepa lite på att försöka få en bra variation i rubberducken, tackar för konstruktiv kritik, det uppskattas! 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.