tbruce Postat 1 februari 2007 Dela Postat 1 februari 2007 (redigerat) LÅTNAMN: Ring ARTIST/GRUPP: typ jag GENRE: minimalistisk nånting LÅTLÄNGD: typ 4.30 KOMPOSITÖR: jag PRODUCENT: jag EV. MEDVERKANDE: jag INSPELNINGSÅR: nu FORMAT: mp3 STORLEK: 5.2 STATUS: lek Happ, blir glad för alla slags kommentarer. 10 p till den som hör var samplingen kommer från. Redigerat 2 februari 2007 av tbruce Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arete Postat 2 februari 2007 Dela Postat 2 februari 2007 Minimalt var det allt, lite väl mycket minimaltechno för min smak tyvärr. Slår aldrig riktigt ut, känns som ett långt intro. Inte den blekaste aning var samplingen kommer från... ring my bell? ;-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lexor Postat 2 februari 2007 Dela Postat 2 februari 2007 (redigerat) Jämfört med tidigare jag hört från dig är detta blekt med tanke på vad du kan producera. 🙂 Finns ingen logik i verket i mitt tycke som du själv säger lek.. oj så negativt det lät, sorry 😄 Abba ?? "Ring ring" 🙁 Redigerat 2 februari 2007 av Lexor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 2 februari 2007 Dela Postat 2 februari 2007 Minimalt, yeeees. Skönt, yeeees. Sampling. Hm- Telenor? Spåret skulle passa att rattas live på någon webbrodcastsändning sådär för 10-15 pers. // Thomas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oakleaf (oregistrerad) Postat 2 februari 2007 Dela Postat 2 februari 2007 (redigerat) Plottrigt och spattigt...nä jag vet inte. Blir liksom ingenting till slut. Fast grunden har någor skönt över sig. Samplingen...ingen aning, fast det låter som hon säger "bring" och inte "ring". äh...jag vet fortfarande inte. Redigerat 2 februari 2007 av oakleaf Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 2 februari 2007 Trådstartare Dela Postat 2 februari 2007 Blekt? Plottrigt spattigt? Hmm... jag tycker själv det är skönt återhållet. Mysig lite orolig stämning som inte kommer nån vart. Skönt att göra nåt som liksom inte är refrängbaserat. 😱 Tack för kommentarerna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 2 februari 2007 Dela Postat 2 februari 2007 Techno, tycker mer att det går åt exprementiell electro. Coolt låter det iallfall! Nyskapande, inget som jag ahr hört innan =). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 2 februari 2007 Trådstartare Dela Postat 2 februari 2007 Mkt möjligt... säkert inte techno. Vad vet jag. 😱 Tackar. Jag tycker nog inte det är så nyskapande iofs. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 2 februari 2007 Dela Postat 2 februari 2007 Känns som rätt klassisk minimal. Men vart tog baskaggen vägen? Jag vill ha fyrfyra efter 20 sekunder. Så jag la på det 😱 Your browser does not support the HTML5 audio tag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 2 februari 2007 Trådstartare Dela Postat 2 februari 2007 Känns som rätt klassisk minimal. Men vart tog baskaggen vägen? Jag vill ha fyrfyra efter 20 sekunder. Så jag la på det 😱 Your browser does not support the HTML5 audio tag Funkade ju också... fast blir inte lika sugande. Blir nästan tråkigare när man får baskaggen, för då är man liksom nöjd, och så händer inte så mycket mer sen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 2 februari 2007 Dela Postat 2 februari 2007 (redigerat) Känns som rätt klassisk minimal. Men vart tog baskaggen vägen? Jag vill ha fyrfyra efter 20 sekunder. Så jag la på det 😄 Your browser does not support the HTML5 audio tag Funkade ju också... fast blir inte lika sugande. Blir nästan tråkigare när man får baskaggen, för då är man liksom nöjd, och så händer inte så mycket mer sen. Du hajar ju ingenting när det kommer till sånthär med elektronisk musik! 😄 Redigerat 2 februari 2007 av mornel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 2 februari 2007 Dela Postat 2 februari 2007 Neeej!.. Inte fyrafyra till det här. Det förstör allt! Tbruce har rätt. Man blir nöjd, sen stänger man av efter 40 sek. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 3 februari 2007 Trådstartare Dela Postat 3 februari 2007 Neeej!.. Inte fyrafyra till det här. Det förstör allt! Tbruce har rätt. Man blir nöjd, sen stänger man av efter 40 sek. 🤪 Exakt. 🤪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 3 februari 2007 Dela Postat 3 februari 2007 hmmm.. Dethär skulle kunna vara fin minimal techno fast som mornel säger. om kaggen kommer 🤪 Annars känns det lite som en konstig blanding ljud som aldrig kommer i mål 🤪 Det blir dock bättre den lilla studen en kagge kommer in å kör lite. Får man remixa? 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.