Florian le Sage Postat 7 februari 2007 Dela Postat 7 februari 2007 flytta då... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 7 februari 2007 Dela Postat 7 februari 2007 30cm snö och mer kommer under tiden som detta skrivs...Attans...Jag cycklar ju 2.4mil fram och tillbaks till jobbussen.. 😄🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 8 februari 2007 Dela Postat 8 februari 2007 Jag åkte buss imorse. mest för att det var -17 och att jag inte har bra vantar. Orkade inte förfrysa händerna genom att cykla 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dreamtones Postat 8 februari 2007 Dela Postat 8 februari 2007 Snöar rätt friskt i Växjö nu också... Är väl sådär lagomt trevligt. Kanske vintern börjat nu först? Men våren får gärna komma i mars för mig typ. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 8 februari 2007 Dela Postat 8 februari 2007 Under 13 plus är lite kris ju!!!!!!!! Så nu ska jag inte gå utanför dörren på 9 veckor. haha, tur du inte bor norrut, då hade du fått sitta inne 364,5 dar om året Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.