musik (oregistrerad) Postat 1 februari 2007 Dela Postat 1 februari 2007 Hej! Vad tror ni om det? Kommer det nån mer snö nu och minusgrader dagtid i södra delen av landet - i nivå Stockholm/Göteborg och nedåt? 😆 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 1 februari 2007 Dela Postat 1 februari 2007 Det brukar ju komma både kyla och snömodd så här i februari. Det får det se till att göra, så att man får någon nytta av dubbdäcken... 😆 Nåja - jag ser förstås helst att jag slipper ge mig ut och skotta, så jag skulle uppskatta om det inte kommer mer... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 1 februari 2007 Dela Postat 1 februari 2007 Snart behöver man inte hardtop till caben längre... inte i Skåne iaf. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rambo Postat 1 februari 2007 Dela Postat 1 februari 2007 "...i nivå stockholm göteborg..." kom igen "musik" stockholm idag = snö, göteborg idag =vet inte men vatten tror jag.... stockholm är typ nivå Karlstad-Oslo, göteborg är väl nåt typ jönköping-oskarshamn 😄 olika odlingszoner som dom brukar säga på trädgårdsspråk.... Olle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lilleman Postat 1 februari 2007 Dela Postat 1 februari 2007 Det var 7 plusgrader i Åby (Södra Mölndal) tidigare ikväll... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rambo Postat 1 februari 2007 Dela Postat 1 februari 2007 Skit åxå att alltid göteborg ska vara närmare våren än vi i huvudstaden 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 2 februari 2007 Dela Postat 2 februari 2007 ifda vare plusgrader o fint väder..då satt ja instängd på en föreläsning hela eftermiddag o kväll.. iofs vare bra, men ändå!! sen när jag kom ut hade allt de smälta o fina frusit o blitt iskallt o stenhårt..jag frös sönder på vägen hem..ingen mössa o kort skägg.. 😛 däremot hade jag stort hår! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 2 februari 2007 Dela Postat 2 februari 2007 "...i nivå stockholm göteborg..." kom igen "musik" stockholm idag = snö, göteborg idag =vet inte men vatten tror jag.... stockholm är typ nivå Karlstad-Oslo, göteborg är väl nåt typ jönköping-oskarshamn 😛 olika odlingszoner som dom brukar säga på trädgårdsspråk.... Olle Mäter man väder på det sättet, så kunde jag ju sagt i nivå Ystad-Lannavaara då da... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dreamtones Postat 2 februari 2007 Dela Postat 2 februari 2007 Alltså har vintern börjat öht? I Halmstad under jul hade det börjat komma färskt gräs å grejer, läskigt som satan... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 2 februari 2007 Dela Postat 2 februari 2007 Skit åxå att alltid göteborg ska vara närmare våren än vi i huvudstaden 😛 Bara för att Göteborg är Sveriges framsida! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 2 februari 2007 Dela Postat 2 februari 2007 Skit åxå att alltid göteborg ska vara närmare våren än vi i huvudstaden 🙂 Bara för att Göteborg är Sveriges framsida! 🙂 Sveriges kuk då? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
floaty Postat 2 februari 2007 Dela Postat 2 februari 2007 Sveriges framstjärt? 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 2 februari 2007 Dela Postat 2 februari 2007 (redigerat) Sveriges kuk då? Här kanske? 😱 De har en trevlig lunchrestaurang där. 🙂 "Dagens rätt" är alltid samma sak! 🙂 Redigerat 2 februari 2007 av ChromaWoods Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 3 februari 2007 Dela Postat 3 februari 2007 (redigerat) ..fel... Redigerat 3 februari 2007 av Umemagnus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 3 februari 2007 Dela Postat 3 februari 2007 ...i närheten av... ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cloudsurfer Postat 5 februari 2007 Dela Postat 5 februari 2007 Alltså har vintern börjat öht? I Halmstad under jul hade det börjat komma färskt gräs å grejer, läskigt som satan... word. dagen innan julafton såg jag ett par kids som spelade 'inline-hockey' nere på gatan och då tänkte jag 'va i h-vete, sånt här gör dom väl på jamaica vid juletid? och inte fan i sverige' Nä men det är sjukt, visst det kom ju in ett oväder för ett tag sedan men nu tror jag det hela är över. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 5 februari 2007 Dela Postat 5 februari 2007 & snödroppar i januari... Normalt ler man mot vårsolen när den tittar fram, men i år ger den mig mest oro och ångest. Det blir solskyddsfaktor 3000 i sommar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Uozon Postat 5 februari 2007 Dela Postat 5 februari 2007 i Uppsala snöade det på EFTERMIDDAGEN idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 5 februari 2007 Dela Postat 5 februari 2007 Enl väderprognosen ska vi ha +5 längst i söder och -26 längst i norr... en diff på >30 grader inom Sverige. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 5 februari 2007 Dela Postat 5 februari 2007 Krokus och vintergäck är på god väg och en del har redan slagit ut ordentligt, medan andra är lite försiktigare. Några av knopparna på vår vide har börjat spricka lite - så i år blir det definitivt till att sätta igång med allergimedicinen ovanligt tidigt... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emulator Postat 6 februari 2007 Dela Postat 6 februari 2007 jag hackade loss min båt igår och tog upp den 🙂 åkte båt på nyårsafton.....rekord för mig! Nu vill jag ha bort snö o kallt! ja, bor i uppsala förresten...båten i gävletrakten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 6 februari 2007 Dela Postat 6 februari 2007 Krokus och vintergäck är på god väg och en del har redan slagit ut ordentligt, medan andra är lite försiktigare.Några av knopparna på vår vide har börjat spricka lite - så i år blir det definitivt till att sätta igång med allergimedicinen ovanligt tidigt... 🙂 Fast det är väl över på ett kick. Sahara-torka i maj, typ. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 6 februari 2007 Dela Postat 6 februari 2007 Krokus och vintergäck är på god väg och en del har redan slagit ut ordentligt, medan andra är lite försiktigare.Några av knopparna på vår vide har börjat spricka lite - så i år blir det definitivt till att sätta igång med allergimedicinen ovanligt tidigt... 😳 Fast det är väl över på ett kick. Sahara-torka i maj, typ. ..och regn större delen av juli, ungefär som vanligt... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 6 februari 2007 Dela Postat 6 februari 2007 Njaa...det blir sån där skitvinter som vanligt, dvs. snö och kallt, även i nedre halvan av Sverige. Det kommer in snö i Gbg-trakten i mitten/slutet av Februari och sedan lite från och till, tills vi nått andra veckan av april. Önskar att det aldrig var under 10 grader. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wibom Postat 6 februari 2007 Dela Postat 6 februari 2007 och nu snöar det i Helsingborg.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 7 februari 2007 Dela Postat 7 februari 2007 Äntligen äre lite trevlig kyla 😉 -17,8 i morse! (Sigtuna). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 7 februari 2007 Dela Postat 7 februari 2007 Äntligen lite trevlig kyla o vinter här med, -10 i morse och snöfall hela dagen 😆 hoppas det fortsätter ända till och med Mars med chans till isar, skidåkning och härliga vinterpromenader i skogen! Slätmon=45 km söder om Linköping=Camelot studios 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 7 februari 2007 Dela Postat 7 februari 2007 (redigerat) Hoppas det aldrig mer blir vinter. Eller nä..jo ändå...fast... ähhh...dilemma detta. Naturliga årstider är nog ändå bäst!! 🙂 Redigerat 7 februari 2007 av musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 7 februari 2007 Dela Postat 7 februari 2007 Under nollan är ett elände - för redan vid ett par minusgrader, börjar min astma bråka - så det är inte det minsta kul när det blir kallt, men vad gör man... 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 7 februari 2007 Dela Postat 7 februari 2007 (redigerat) Under 13 plus är lite kris ju!!!!!!!! Så nu ska jag inte gå utanför dörren på 9 veckor. Redigerat 7 februari 2007 av musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.