Stiffe (oregistrerad) Postat 17 augusti 2004 Postat 17 augusti 2004 Är det någon som vet vilket program som man kan använda för uppspelning av midifiler live i orkester med en nyare bärbar dator. Kör nu med en äldre dator och Cakewalk Live. Det är ett Dos baserat program och går ej att få tag i längre "tror jag". MVH Stiffe
MusicGene Postat 17 augusti 2004 Postat 17 augusti 2004 vilken sequencer som helst, t.ex Cubase eller Cakewalk Sonar
Stiffe (oregistrerad) Postat 17 augusti 2004 Postat 17 augusti 2004 (redigerat) Går det på ett enkelt sätt i de programmen att få upp hela låtlistan i nummerordning som i Cakewalk live? Allt måste gå snabbt live. Redigerat 19 augusti 2004 av Stiffe
Krokodilen Postat 19 augusti 2004 Postat 19 augusti 2004 Dessvärre har jag inte provat Live 4a men om den nya mididelen är lika bra som den redan etablerade audiodelen så kanske detta kan tilltala herrn?
Stiffe (oregistrerad) Postat 19 augusti 2004 Postat 19 augusti 2004 (redigerat) Det jag behöver är bara ett uppspelningsprogram för midi filer utan editeringsmöjligheter, det ska gå snabbt mellan låtarna. Dvs, jag väljer i en numrerad lista. Redigerat 19 augusti 2004 av Stiffe
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.