IDF Postat 3 februari 2007 Dela Postat 3 februari 2007 o sen skippar vi forumet o snackar i verkligheten istälelt.. 🤪 Snacka? På riktigt menar du...? Nä, det törs jag inte... Nu hänger jag inte med, riktigt? Vad menar ni? 🤪 Jag var lite ironisk bara. Jag försökte vara lite rolig och göra parodi på en instängd forum-räv som inte vet hur man kommunicerar utanför Internet. Tydligen misslyckades jag ganska hårt. ...men ha det så bra känn dig misslyckad... 😄 ses vi sen iaf?? 🙂 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 3 februari 2007 Dela Postat 3 februari 2007 o sen skippar vi forumet o snackar i verkligheten istälelt.. 😆 Snacka? På riktigt menar du...? Nä, det törs jag inte... Nu hänger jag inte med, riktigt? Vad menar ni? 😆 Jag var lite ironisk bara. Jag försökte vara lite rolig och göra parodi på en instängd forum-räv som inte vet hur man kommunicerar utanför Internet. Tydligen misslyckades jag ganska hårt. ...men ha det så bra Jag skulle tippa på att "😆" visade på att han också var ironisk. Men vad vet jag. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 3 februari 2007 Dela Postat 3 februari 2007 o sen skippar vi forumet o snackar i verkligheten istälelt.. 🤪 Snacka? På riktigt menar du...? Nä, det törs jag inte... Nu hänger jag inte med, riktigt? Vad menar ni? 😕 Jag var lite ironisk bara. Jag försökte vara lite rolig och göra parodi på en instängd forum-räv som inte vet hur man kommunicerar utanför Internet. Tydligen misslyckades jag ganska hårt. ...men ha det så bra Jag skulle tippa på att "😳" visade på att han också var ironisk. Men vad vet jag. 😄 Aha. Det var HAN som misslyckades alltså! 😮😄😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.