Frille Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 * LÅTNAMN: Härligt projektnamn. Vildsimpan * ARTIST/GRUPP: Kristian Vesterlund * GENRE: lyssna * LÅTLÄNGD: 3:58 * KOMPOSITÖR: Kristian Vesterlund * PRODUCENT: Kristian Vesterlund * INSPELNINGSÅR: 06 * FORMAT: mp3/ogg * STORLEK: 3,59 Mb * STATUS: Musiken är klar (om det inte dyker upp heta tips =) skulle vilja ha nån som sjunger lite på den. * LÅTLÄNK: krang.net/~frille/Vildsimpan.mp3 Tjosan! Har gjort den här låten.. Men mer än så här har det inte hänt på ett väldigt tag. Skulle vilja göra klart den.. Jag tar gärna emot en massa tips till förbättringar osv. Säg vad ni tycker! //Kristian
tbruce Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 Jaha... ett komp. 😄 Låter väl lite mysigt... men... är komplett meningslöst i sin nuvarande form. Skriv en låt... 😄
Valdez Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 Jag tycker det här var jättebra!..på med sång så blir den komplett!.. Riktigt riktigt bra!..
pirateKING Postat 2 februari 2007 Postat 2 februari 2007 Jag tycker det låter jättebra. Men steget från en bakgrund till en låt är väldigt stort. Jag har alltid hävdat att det är sångslingorna som står för ca 75% av låten. Har du färdiga melodislingor på denna? Jag gör gärna ett försök vilket fall som helst, det var så mysigt 🙂
Frille Postat 2 februari 2007 Trådstartare Postat 2 februari 2007 Tack! Nej, jag har inte färdiga melodislingor på den. Du får gärna göra ett försök och grejja dom också om du vill. Annars kan jag nog knapra ner några! //Kristian
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.