Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tja.

Nu var det väldigt längesen man hängde på det här forumet, men nu de senaste dagarna spelade jag in min första låt med mina nya prylar jag köpt (billiga saker, men iaf nåt). Och då blev jag lite sugen på att komma hit igen.

LÅTNAMN: Our star

ARTIST/GRUPP: Esmund (jag)

GENRE: Free folk kanske?, iaf akustiskt. Något experimenterande.

LÅTLÄNGD: 2:38

KOMPOSITÖR: Johan (Jag)

PRODUCENT: Johan (Jag)

EV. MEDVERKANDE: Johan (Jag)

INSPELNINGSÅR: 2007

FORMAT: mp3

STORLEK: 5.9 mb

STATUS: Färdig demo

LÅTLÄNK:

Jag kan typ ingenting om hur man spelar in korrekt, men jag testade mig fram lite, och så här blev det. Och sen kan jag inte sjunga så bra, men jag försökte.

...o så kommer säkert ingen gilla låten? men jag tyckte den blev bra iaf 😲 "Något...ehm...speciell" enligt min rumskompis.... so let's all try it!

Vill veta allt ni tycker...

Annons
Postat

mjaha....

nån måste väl tycka något om låten. Visst att det kanske inte är sånt ni brukar lyssna på, men det brukar ju inte hindra er. 🙂

PajaroFeo (oregistrerad)
Postat

Najs som fan! jag diggar.

Sköna Animal Collective vibbar, men ändå väldigt eget. Önskar möjligtvis att sången skulle vara lite tydligare.

Fortsätt sådär! 🙂

tsmalmbe (oregistrerad)
Postat

Mycket svårt att kommentera. Det försöker ju vara värst konstnärligt. Det var säkert roligt att göra en sån här låt gissar jag.

Postat

Jä, Animal Collective gav mycket inspiration ja. Dom är ju fruktansvärt bra! Hämtat mycket inspiration från finsk underground free folk också. Försökte blanda lite o få nåt eget.

Och ja, den var skitskoj att spela in. Det kommer säkert komma nya låtar i samma anda från mig rätt ofta nu, då jag ju skaffat nya grejjer o allt.

Kul att du gillade den PajaroFeo 😱

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.