musik (oregistrerad) Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 (redigerat) Hej! Vad har var och en av dessa män anklagats för, av en eller flera kvinnor? Russell Crowe - Gladiator Orlando Bloom - Pirates of the Carribean James Read - Nord och Syd Pierce Brosnan - Bond Michael J Fox - Fem i familjen . . . . . . . ... att vara lik Musik. Vem/Vilka är ni lik/a, enligt ANDRA? Redigerat 1 februari 2007 av musik
Pazo Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 Mina syskon säger att jag liknar orland bloom lite 😉
ChromaWoods Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 (redigerat) När jag bodde i Sydney så försökte en av mina koreanska polare fixa en dejt mellan mig och en koreanska, över telefon. Nick, som vi kallade honom (hans koreanska namn var det ingen som kunde uttala typ) talade engelska med den koreanska bruden för att jag skulle förstå vad som sades. "Yes..... he's good looking...... yes...." [han tittar snabbt på mig] "He looks like Tom Cruise!" EDIT: Jag håller inte med 😉 Redigerat 1 februari 2007 av ChromaWoods
ChromaWoods Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 I den här tråden finns en rolig länk. Enligt den är jag lik bl.a Madonna och Usama bin Laden! 😄
musik (oregistrerad) Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 Jag är kolossalt olik mina bröder. Så är det i hela släkten. Syskonen är kolossalt olika varandra. Men vi är faktiskt biologiska syskon. Hade en klasskamrat vars storebror var två-tre år äldre. De såg ut som enäggstvillingar. I vår släkt är vi bröder dock lika olika nästan som radarparet i Miami Vice. 😛
musik (oregistrerad) Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 Av gubbs har jag blivit kallad: Erik Hajas (handbollspelar'n), John Cleese (Komikern), Per Ragnar (TV o Teater), Don Johnson (Miami Vice), Henri Leconte (tennisspelar'n), Staffan Ling (Staffan&Bengt tv) m.fl. Undrar om det är genusstyrt - hur positiv dager man hamnar i? 😲
ChromaWoods Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 Jag funderade lite kring kommentaren under trådens titel: "om att vara lik" Den här killen kan nog i alla fall anklagas för att vara lik.
Magpie Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 Så fort jag ser den svenska manliga filmrecencenten........ på SVT, vad han nu heter, så tänker jag på hur otroligt mycket han liknar han som är bad guy bossen i serien Lost. Snälla kan inte nån som förstår min förklaring lägga upp bilder på de båda så får ni se likheterna själva! 😆
wonderboy Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 När jag var liten: Thore Skogman! När jag var ung: Patrik Sjöberg!! Nuförtiden: Plura!!!!! Ja, skratta Ni bara! Faktum är att en kompis och jag var och festade på samma uteservering i Göteborg som Patrik Sjöberg. Han satt ett par bord bort. Min kompis gick för att "vattna guldfisken" och när han kom ut igen satte han sig vid Patriks bord och fortsatte den diskussion han hade påbörjat med mig! Det dröjde någon minut innan han hajjade läget.
belsebub Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 Jag är kolossalt olik mina bröder. Så är det i hela släkten. Syskonen är kolossalt olika varandra. Men vi är faktiskt biologiska syskon. Eller bara stor omsättning på brevbärare 😄
musik (oregistrerad) Postat 2 februari 2007 Postat 2 februari 2007 Jag är kolossalt olik mina bröder. Så är det i hela släkten. Syskonen är kolossalt olika varandra. Men vi är faktiskt biologiska syskon. Eller bara stor omsättning på brevbärare 😛 Nope, vi har testat oss.
Magpie Postat 2 februari 2007 Postat 2 februari 2007 Så fort jag ser den svenska manliga filmrecencenten........ på SVT, vad han nu heter, så tänker jag på hur otroligt mycket han liknar han som är bad guy bossen i serien Lost. Snälla kan inte nån som förstår min förklaring lägga upp bilder på de båda så får ni se likheterna själva! 😉 Det är denna Bejamin Linus, alias Henry Gale som jag menar att SVT recencenten liknar. Har inte hittat en bild på honom dock. Här är Benjamin: http://lostwiki.abc.com/page/Henry+Gale Om någon orkar lägga upp bilder på de båda så tror jag ni ser att det måste vara samma person 😛
Magpie Postat 2 februari 2007 Postat 2 februari 2007 TACK!!! 😳 Det här var en riktig höjdare, nu ser man klart likheten. Nu har jag fått skrattkramp 🙁
BozoB Postat 2 februari 2007 Postat 2 februari 2007 Hehe, jo det var jävligt likt.. men lite olika situation de befinner sig i. Men helt klart samma person.
Per_a_55 Postat 2 februari 2007 Postat 2 februari 2007 Hm, i morse var jag jävligt lik han i spegeln (fast han såg lite slitnare ut?)
Linkowich Postat 2 februari 2007 Postat 2 februari 2007 Hahaha jag trodde du menade "Zeke" och Orvar.... 😳
Per_a_55 Postat 2 februari 2007 Postat 2 februari 2007 Hahaha jag trodde du menade "Zeke" och Orvar.... 😳 Han till höger ser mer sliten ut, är det han i spegeln....
Magpie Postat 2 februari 2007 Postat 2 februari 2007 (redigerat) Zeke till vänster ser ju ut som svarte orms pappa i de första avsnitten. 😳 Den brutale bryske karln som inte gör annat än skövlar, våldtar, mördar och bränner. Edit: Dessutom var han alltid lika skönt grov i munnen. Svarte orm är en jäkligt bra serie 🙁 Redigerat 3 februari 2007 av Magpie
musik (oregistrerad) Postat 3 februari 2007 Postat 3 februari 2007 Zeke till vänster ser ju ut som svarte orms pappa i de första avsnitten. Den brutale bryske karln som inte gör annat än skövlar, våldtar, mördar och bränner. Förutom att dra riktigt grova snuskskämt hela tiden. Snuskskämt? När då? De har jag missat. Otroligt duktig skådis iaf. Lustigt när han kallar Edmund för Edna!! 😳
Magpie Postat 3 februari 2007 Postat 3 februari 2007 Du har rätt, det var nog inga skämt utan mest hans lite burdusa framtoning
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.