mietek Postat 1 februari 2007 Dela Postat 1 februari 2007 jag har beslutsångest jag behöver hårdvara, jag kommer fortsätta köra på budgetmickar så jag kommer vara i behov av eq förr eller senare. (nu bortser jag helt från mjukvara då) MEN vad är egentligen bäst jag har kollat in mej på Alto ACL2 Pro och JoeMeek Three-Q som dock kostar lite mer än vad jag vill ge just nu, så då skulle jag vilja höra av nån med efterfarenhet om den eq verkligen klarar av att gå på djupet eller om det bara är utfyllnad, för jag vilja ju inte känna mej lurad bara för att den HAR eq. eller har kan dynamiken spela in på den sura frekvensgången som blir på min spretiga signal? jag vet ju inte riktigt hur det funkar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 1 februari 2007 Dela Postat 1 februari 2007 hellre joe meek än alto.. 😄 eller ännu roligare.. ngt beggat typ distressrorn eller likn. kola beggat marknaden..där finns allt skoj!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mietek Postat 1 februari 2007 Trådstartare Dela Postat 1 februari 2007 tackar, men jag skiter ju inte pengar så jag vill vara 200 på att det kommer göra jobbet för mej, jag sitter på en a51a och VTB-1 jag kan inte slänga ut pengar på prylar för att det är kul, jag behöver en fin signal in i datorn just nu, jag undrar hur bra joemeekEQn funkar egentligen, tror knaoppast att nån affär skulle avra bussig nog att låta mej prova Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 1 februari 2007 Dela Postat 1 februari 2007 (redigerat) beror ju på vad de e för affär!! personligen vet jag att joe meeken är fin o gör ett ok jobb..men de blir ju inte magiskt bara för att man kör me en outboard innan inspelning! 😄 Redigerat 1 februari 2007 av IDF Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
red_house_painter Postat 1 februari 2007 Dela Postat 1 februari 2007 jag sitter med en threeq och är grymt nöjd! Sen gillar jag Eqn i den faktiskt! Väldigt mycket "saker" för dom pengarna! Ångrar att jag inte skaffade en sådan tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mietek Postat 1 februari 2007 Trådstartare Dela Postat 1 februari 2007 beror ju på vad de e för affär!! personligen vet jag att joe meeken är fin o gör ett ok jobb..men de blir ju inte magiskt bara för att man kör me en outboard innan inspelning! nej men jag tror du fattar vad jag menar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mietek Postat 2 februari 2007 Trådstartare Dela Postat 2 februari 2007 bump! nån annan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 2 februari 2007 Dela Postat 2 februari 2007 beror ju på vad de e för affär!! personligen vet jag att joe meeken är fin o gör ett ok jobb..men de blir ju inte magiskt bara för att man kör me en outboard innan inspelning! 😛 nej men jag tror du fattar vad jag menar jepps.. spara en månad till o stay home ett par utekvällar.. så haru helt plötsligt en three q.. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.