Jump to content
Annons

Recommended Posts

elegi (oregistrerad)
Postat

tja jag har en gitarr hemma som ja skulle villja veta ungifär hur mycket man ska sälja den för. Tror det är en J&D EG-3 eller J&D YC-EG3. fattar inte rikgit skillnaden. Den är köpt 2002 och inte använd allt för mycket. Allt orginal, inga bytna stränga osv.. inga skader eller nått heller, funkar galant. Skulle villja ha ett värde på den..

Annons
Postat

Inga bytta strängar sedan 2002? Det lär ju inte skapa något särskilt mervärde för den...

För en gitarr i det prisskitet, förutsatt att det inte finns några major skavanker, skulle jag säga ungefär halva nypriset rakt av. Det tycker jag om de flesta begagnade gitarrgrejorna...

elegi (oregistrerad)
Postat

hehe, ne men ska sälja till en polare.. så får väl dra ner de lite 😳

elegi (oregistrerad)
Postat

så vad säger ni? 600, 700??

musik (oregistrerad)
Postat

3000 SEK tycker jag.

Säg att du spelat på den själv och att den därför egentligen är ännu mer värd. Signering mot en ytterligare tusing är rimligt.

😆

Postat
3000 SEK tycker jag.

Säg att du spelat på den själv och att den därför egentligen är ännu mer värd. Signering mot en ytterligare tusing är rimligt.

🙂

Låter som en bra deal! 🤪

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.