Nad Postat 31 januari 2007 Postat 31 januari 2007 Hej! Gjorde den här för några år sedan på kul. Finns här nån dansbandssnubbe/snubba som vill ta sig an detta storverk? Jag menar sätta text och sjunga in. Den ligger ju bara där (och kanske är det lika bra så)! Har ingen aning ifall den funkar, den är ju bara en ploj. 🙂 Naddeman _nskebrunnen___Tore_Klemming.mp3
pirateKING Postat 31 januari 2007 Postat 31 januari 2007 Rolig låt 🙂 Skulle lätta funka på svensktoppen typ. Perrra är ju dansbandssnubben nr1. Fråga honom!
Nad Postat 31 januari 2007 Trådstartare Postat 31 januari 2007 Rolig låt 🙂 Skulle lätta funka på svensktoppen typ. Perrra är ju dansbandssnubben nr1. Fråga honom! Tack! Skulle va kul att få ut skiten i stugorna liksom.
equality Postat 31 januari 2007 Postat 31 januari 2007 Ja, mer Klemmings åt folket. 😳 Klockrent i sin genre. Ett fall för Perra (Trancer) helt klart.
Nad Postat 31 januari 2007 Trådstartare Postat 31 januari 2007 Ja, mer Klemmings åt folket. 😄 Klockrent i sin genre. Ett fall för Perra (Trancer) helt klart. Hej Equality!! Klemmings is on the wallpaper. Visst skulle growl också göra sig här! 😆 Allt för evolutionen. Jag kom med själva stommen. Jag menar stomin. "Stomipåsen" vore kanske ett lämpligare namn på detta stycket. Man kan väl slänga en slant däruti lika gärna, eller? 🙂 Tack för lyssningen! Vi inväntar nu Perrra. Han får komma själv, tänker inte pm:ma! 😎 Naddeman
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.