Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej! Jag läste precis tråden "Egen röst i fl studio" och där tog flera upp samma sak som om autotunern Gsnap som jag vill ta upp; att det inte verkar funka i fl studio. Inga problem att ladda upp den inne i programmet som en VST-plugin effekt men det händer absolut ingenting när man rattar...Har vi gjort fel eller är det nån här som har fått Gsnap att funka med fl studio?

MVH /Micke

Annons
Postat

Om jag inte minns fel så finns det en utförlig manual till denna plugg, kolla i zip filen eller på tillverkarens hemsida.

//Nexustwins

Postat

Prova även Melodyne =) Där kan man själv välja exakt vad man vill flytta till vilken ton ^^

Postat
Om jag inte minns fel så finns det en utförlig manual till denna plugg, kolla i zip filen eller på tillverkarens hemsida.

//Nexustwins

Jodå det stämmer, har läst lilla manualen ut och innan, men ändå inte lyckats få det att funka.. jag har ju även andra plugins som jag lagt in på samma sätt, och dessa fungerar..

Men jag kanske har missat nåt, får prova igen när man får ork!

/Micke

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.