Mats Stålbröst Postat 30 januari 2007 Postat 30 januari 2007 Den 8 mars har du chansen att lära dig mer om hur man producerar musik i Cubase och Nuendo. Tillsammans med MI7 och Orca bjuder tidningen Studio in kända föredragshållare som Futuresound of London och Fred Maher till tidningens lokaler i Stockholm. Läs mer på: www.studio.se/seminar
kinglouie Postat 30 januari 2007 Postat 30 januari 2007 Kul initiativ! Några planer på att låta övriga delar av landet ta del av detta?
Björn Olsberg Postat 30 januari 2007 Postat 30 januari 2007 Det är ju "bara" andra gången vi genomför Producers' Seminar. Om det visar sig att konceptet håller mycket väl i Stockholm så kan det finnas anledning att titta på möjligheter även för andra orter.
MJInc Postat 31 januari 2007 Postat 31 januari 2007 Är det bara för mig som länken till mer info om seminariet inte funkar? 😆 //Micke....
the_carroll Postat 31 januari 2007 Postat 31 januari 2007 måste man ha en köpt verison av cubase med sig i datorn??? 😳
Mats Stålbröst Postat 31 januari 2007 Trådstartare Postat 31 januari 2007 Du behöver inte ens ha med dig en dator så länge du har anmält dig på förhand. Förtydligande, seminariet är öppet även för de som ännu inte börjat använda Cubase, men är nyfikna på programmet. /Mats
Lilleman Postat 31 januari 2007 Postat 31 januari 2007 Det är ju "bara" andra gången vi genomför Producers' Seminar. Om det visar sig att konceptet håller mycket väl i Stockholm så kan det finnas anledning att titta på möjligheter även för andra orter. Jag är himla sugen, men jag får ju resekostnader på dryga 1000-lappen med SJ... Men det verkar som ett himla bra initiativ av tidningen...
Andreas Hedberg Postat 7 februari 2007 Postat 7 februari 2007 Hej! Vi vill meddela att det blivit en justering i programmet på vårt seminarie den 8 mars. Fred Maher utgår och Gregory Butler ersätter honom. Vi vågar lova att ni kommer få minst lika mycket ut av Gregorys clinic. Läs mer nedan eller på www.studio.se/seminar: (För er som anmält er och vill avboka är det självklart inga problem. Meddela mig i så fall). Gregory Butler: Har jobbat med en lång rad celebriteter som Dweezil Zappa, Robert Smith, David Sylvian, Gary Numan, Robert Palmer och Postal Service. Gregory har även jobbat med ett 50-tal film- och tv-produktioner och kommer till vår "clinic" för att berätta mer om hur han jobbar i Cubase och Nuendo. Mvh Andreas Hedberg / Affärschef Studio andreas.hedberg@idg.se 070-444 65 63
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.