Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Det är ju "bara" andra gången vi genomför Producers' Seminar. Om det visar sig att konceptet håller mycket väl i Stockholm så kan det finnas anledning att titta på möjligheter även för andra orter.

Postat

Du behöver inte ens ha med dig en dator så länge du har anmält dig på förhand.

Förtydligande, seminariet är öppet även för de som ännu inte börjat använda Cubase, men är nyfikna på programmet.

/Mats

Postat
Det är ju "bara" andra gången vi genomför Producers' Seminar. Om det visar sig att konceptet håller mycket väl i Stockholm så kan det finnas anledning att titta på möjligheter även för andra orter.

Jag är himla sugen, men jag får ju resekostnader på dryga 1000-lappen med SJ...

Men det verkar som ett himla bra initiativ av tidningen...

Postat

Hej!

Vi vill meddela att det blivit en justering i programmet på vårt seminarie den 8 mars. Fred Maher utgår och Gregory Butler ersätter honom. Vi vågar lova att ni kommer få minst lika mycket ut av Gregorys clinic. Läs mer nedan eller på www.studio.se/seminar: (För er som anmält er och vill avboka är det självklart inga problem. Meddela mig i så fall).

Gregory Butler: Har jobbat med en lång rad celebriteter som Dweezil Zappa, Robert Smith, David Sylvian, Gary Numan, Robert Palmer och Postal Service. Gregory har även jobbat med ett 50-tal film- och tv-produktioner och kommer till vår "clinic" för att berätta mer om hur han jobbar i Cubase och Nuendo.

Mvh

Andreas Hedberg / Affärschef Studio

andreas.hedberg@idg.se

070-444 65 63

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.