Lilleman Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 (redigerat) Till min sambo brukar jag säga att jag "sätter mig i pojkrummet ett tag". 😉 Haha, mitt ex kallade det för "böghörnan" 😮 LOL !!!!! 😄 Kompisens fru lämnade honom på morgonen när hon gick till jobbet. Senare när hon kom tillbaka på kvällen hittade hon honom i "Studiorummet" precis som hon lämnat honom på morgonen 9 timmar tidigare, i tofflor, kallingar och T-shirt... Då fällde hon kommentaren - Sitter du i din Jävla Fitt-studio 🙂 Hahaha.... 😄 De förstår inte passionen... hur skulle de nånsin kunna förstå? Fast å andra sidan: Hur skulle jag nånsin kunna förstå varför man tar med sig ett par extra högklackade skor till en vandrings-weekend "barautifallatt".. Liksom.... vi ska bestiga ett jävla berg! Ska du anordna mingelparty i tältet med ett gäng murmeldjur eller? Vad dom kan ha med sej vågar man ju inte ens tänka på... Frugan köpte 63 väskor på ett år... 🙂 När jag ifrågasatte behovet sa hon att det inte var mina bekymmer... En fras som jag nu kan använda vid musikinköp... 🙂 Edit: Stafvel Redigerat 1 februari 2007 av Lilleman
allansson Postat 7 februari 2007 Postat 7 februari 2007 Jag brukar oftast säga att jag spelar in hemma på datorn, för mycket till studio är inte mitt korridorsrum. 😎
surface Postat 10 februari 2007 Postat 10 februari 2007 Du kan ju kalla det för Cykelpedal om du så vill ... snacka om waste of internet
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.