Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Fan Spaceman, du hittade den före mig 😉

En lurig grej, min nerladdning är bara 46MB, du skriver 60MB och på nerladdningssidan står det oxå 60MB. ???

tjong

Bengan

Postat

Har inte hunnit ladda hem den än. Men misstänker att en tryckfelsnisse varit framme när dom publicerade infot på hemsidan. Funkar det att exekvera och

uppgradera så är det helt klar en tryckfelsnisse. Ska ladda hem den imorgon så får man väl se... 😆 Säkert är det någon på Cakewalk forumet som har undrat samma sak dom du.

Postat (redigerat)
Har inte hunnit ladda hem den än. Men misstänker att en tryckfelsnisse varit framme när dom publicerade infot på hemsidan. Funkar det att exekvera och

uppgradera så är det helt klar en tryckfelsnisse. Ska ladda hem den imorgon så får man väl se... 😆 Säkert är det någon på Cakewalk forumet som har undrat samma sak dom du.

Japp, jag kollade just. Där är vilt rabalder 😛 ... hela forumet gnölar om hur långsamt det går att ladda hem. Servern är nog rätt chokad.

Det är nog klokt att vänta till i morgon.

tjing

Edit: btw, den SKA vara 62MB, det blev nåt vajsing på mitt första nerladdningsförsök.

Redigerat av Vallhagen

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.