Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Sedan en säkerhetsuppdatering installerades vid lunchtid, har statistiken över de just nu inloggade kajkat ur, och vi har därfrö tills vidare plockat bort den.

Statistiken stämmer alltså inte, och det har ingen inverkan på forumets funktionalitet i övrigt. Allt ska enligt våra tester fungera korrekt, men är det någon som stöter på problem så är det bara att skriva i denna tråd.

Eftersom vi sitter i slutproduktion av Studio 2-06, kommer vi titta på problemet i början av nästa vecka. Hoppas på förståelse.

Redigerat av Olsberg
Annons
tsmalmbe (oregistrerad)
Postat

Tittar nån på statistiken?

Postat (redigerat)

Jag gör!

Bra att veta ungefär hur snabbt man kan få svar på sin fråga efter en postning, baserat på inloggasde användare. =)

Vilken statistik?! blink.gif tongue.gif😄

Statestiken finns längs ner på index sidan =)

Redigerat av Nexustwins
Postat

Buggrapport, tror jag: Den glömmer hela tiden vilka trådar jag inte har läst. Typ bara översta tre trådarna som är markerade som olästa, resten är markerade som lästa oavsett vilket.

Postat

Japp samma här. Den pendlar även mellan hur många inlägg som är nya. Kan stå 7 sen väntar jag och klickar igen då är det 6 eller färre?

Postat (redigerat)
Buggrapport, tror jag: Den glömmer hela tiden vilka trådar jag inte har läst. Typ bara översta tre trådarna som är markerade som olästa, resten är markerade som lästa oavsett vilket.

Inloggning från förstasidan funkar inte för mig... 🙂 ...får jazza in på en tråd för att citera och då får jag besked om att jag inte är inloggad...och först då kan jag logga in... 😲

edit: Testat på två olika maskiner här hemma med samma resultat. Inget större bekymmer egentligen, men det gör inloggningen lite knepig... 😄

Redigerat av slaptap
  • 1 år senare...
Postat

Jag vill minnas att man kunde få fram en hel del statistik i tidigare versioner av forumet. Är det möjligt med nuvarande forum också?

I så fall önskar jag mig det i julklapp!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.