Björn Olsberg Postat 29 januari 2007 Postat 29 januari 2007 (redigerat) Sedan en säkerhetsuppdatering installerades vid lunchtid, har statistiken över de just nu inloggade kajkat ur, och vi har därfrö tills vidare plockat bort den. Statistiken stämmer alltså inte, och det har ingen inverkan på forumets funktionalitet i övrigt. Allt ska enligt våra tester fungera korrekt, men är det någon som stöter på problem så är det bara att skriva i denna tråd. Eftersom vi sitter i slutproduktion av Studio 2-06, kommer vi titta på problemet i början av nästa vecka. Hoppas på förståelse. Redigerat 30 januari 2007 av Olsberg
ThomasJ Postat 29 januari 2007 Postat 29 januari 2007 det såg jag nyss.. var på vippen att starta en tråd eller skicka ett pm om deT!
MJInc Postat 29 januari 2007 Postat 29 januari 2007 Tittar nån på statistiken? Vilken statistik?! 🙂🙂😄
Nexustwins Postat 29 januari 2007 Postat 29 januari 2007 (redigerat) Jag gör! Bra att veta ungefär hur snabbt man kan få svar på sin fråga efter en postning, baserat på inloggasde användare. =) Vilken statistik?! blink.gif tongue.gif😄 Statestiken finns längs ner på index sidan =) Redigerat 29 januari 2007 av Nexustwins
tbruce Postat 29 januari 2007 Postat 29 januari 2007 Buggrapport, tror jag: Den glömmer hela tiden vilka trådar jag inte har läst. Typ bara översta tre trådarna som är markerade som olästa, resten är markerade som lästa oavsett vilket.
Bone Postat 29 januari 2007 Postat 29 januari 2007 Japp samma här. Den pendlar även mellan hur många inlägg som är nya. Kan stå 7 sen väntar jag och klickar igen då är det 6 eller färre?
slaptap Postat 29 januari 2007 Postat 29 januari 2007 (redigerat) Buggrapport, tror jag: Den glömmer hela tiden vilka trådar jag inte har läst. Typ bara översta tre trådarna som är markerade som olästa, resten är markerade som lästa oavsett vilket. Inloggning från förstasidan funkar inte för mig... 🙂 ...får jazza in på en tråd för att citera och då får jag besked om att jag inte är inloggad...och först då kan jag logga in... 😲 edit: Testat på två olika maskiner här hemma med samma resultat. Inget större bekymmer egentligen, men det gör inloggningen lite knepig... 😄 Redigerat 29 januari 2007 av slaptap
Björn Olsberg Postat 29 januari 2007 Trådstartare Postat 29 januari 2007 Tack för info, bra att ni säger till!
Björn Olsberg Postat 30 januari 2007 Trådstartare Postat 30 januari 2007 Problemet är nu åtgärdat. Listan på inloggade kommer fyllas på den närmsta kvarten.
Björn Olsberg Postat 30 januari 2007 Trådstartare Postat 30 januari 2007 https://www.studio.se/index.php?showtopic=31253
joachime Postat 13 december 2008 Postat 13 december 2008 Jag vill minnas att man kunde få fram en hel del statistik i tidigare versioner av forumet. Är det möjligt med nuvarande forum också? I så fall önskar jag mig det i julklapp!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.