Jump to content
Annons

Logic platinum 5.5 för PC

Recommended Posts

Burnin Sven (oregistrerad)
Postat

Hittade en pågående försäljning (Buy Now) på Ebay av Emagic Logic platinum för PC. Verkar vara lite osäkert om det är hårdvarulås men jag tror det, fattar inte riktigt vad säljaren menar i det dom skriver. Man pratar om att i och med att det är OEM software så på grund Ebays regler i samband med den typen av programvara så skickar man med hardware till varje programskiva? Ingen manual bara skiva dessvärre, 19.99 pund + frakt 8.99 så det blir billigt finns två kvar. Jag köpte ett på chans får väl offra några hundralappar om det visar sig vara strul. Säljaren har 100 % i feedback så jag tyckte det var värt att chansa. Vill ju ha sista versionen oxå.

Göran

Annons
Postat (redigerat)

Vad sitter du på för dator? Bara du inte har en feting med dubbla proppar eller core duo. Finns inget stöd för det. Sen så funkar inte vissa nyare pluggar i 5.5

Redigerat av KillwithSkill
Postat

Nä det är en vanlig P4 tror jag den heter 3 gigs processor. Jasså då får man lägga ner att uppgradera till det nya då men man kan ju iofs. konvertera till Pro Tools i så fall, har lagt ner Mac blir för dyrt för en amatör som mig. Pluggarna jag behöver funkar kör mest gura bas sång och EZ drummer. Gjorde en mix igår på en låt från en remixtävling 24 spår ink. effekter och pluggar funkar fint.

Göran

• 2 veckor senare...
Postat
Köp ett CB 4 Studio istället.

😳

Postat

Det visade sig att säljaren antingen inte visste vad han gjorde eller var jävligt dum för det var crackade program men efter lite bök så fick jag mina stålar tillbaka.

Göran

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.