leafmonkey Postat 28 januari 2007 Postat 28 januari 2007 LÅTNAMN: Ute ARTIST/GRUPP: Leafmonkey GENRE: Jazz/Piano LÅTLÄNGD: 0:54 KOMPOSITÖR: Leafmonkey PRODUCENT: Leafmonkey INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: Mp3 STORLEK: 1.26 MB STATUS: Skiss, inte färdig ännu =P LÅTLÄNK: Leafmonkey - Ute Hejsan igen! Här kommer ännu en låt från mej. Denna gång har jag försökt mej på att göra något jazzliknande och vill veta vad ni tycker! Leafmonkey___Ute.mp3
Valdez Postat 28 januari 2007 Postat 28 januari 2007 Kort låt men naggande gott!..Man minns den direkt ..känns som inledningsmusik till nåt tvprogram..😉
leafmonkey Postat 28 januari 2007 Trådstartare Postat 28 januari 2007 oh tack så mycket, 😉 jag ville göra en låt som får en att förnimma en behaglig känsla ^^
leafmonkey Postat 29 januari 2007 Trådstartare Postat 29 januari 2007 Ingen mer som vill kommentera?? 😆
ChromaWoods Postat 29 januari 2007 Postat 29 januari 2007 Jag tyckte den var skön. 😄 Lekfull, och den fick mig att le och känna mig glad. Fast jag skulle vilja höra vispar på virveln istället!
leafmonkey Postat 30 januari 2007 Trådstartare Postat 30 januari 2007 tack så mycket =) ja, vispar skulle faktiskt passa mycket bättre, ska se om jag kan hitta några bra samples =)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.