Löparn Postat 28 januari 2007 Dela Postat 28 januari 2007 Tjena! Jag skulle gärna vilja ha lite feedback från personer som äger eller har erfarenheter från en Peavey Bandit II. Jag har en begagnad på gång och vill gärna få reda på allt möjligt om den, t.ex Låter den bra i clean/dist? Låter den bra även på låg volym? Låter den bra överhuvudtaget? Skriv det finns något speciellt man bör veta om den! Tackar för svar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kalaslemuren Postat 29 januari 2007 Dela Postat 29 januari 2007 Kom igen nu, nån måste ju kunna berätta lite om denna klassiska stärkare! Jag har väldigt lite erfarenhet om denna förstärkare, har spelat på den en snabbis hos en kompis nån gån och tyckte den lät bra då, testade inte det rena ljudet nån gång men disten lät trevlig. Denna förstärkare ses väl lite som en legend bland combos som jag förstått det och det bör ju finnas en anledning till det! Googla lite så hittar du nog en bunt recensioner! Typ den här! Jam säljer den för 2995:-, om du har möjlighet att ta dig till en jam-affär kanske du kan provspela den! Jag tror att det är en jävligt prisvärd och mångsidig förstärkare! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DrHans Postat 29 januari 2007 Dela Postat 29 januari 2007 Helt ok transistorstärkare. Låter helt ok. Inget att gnälla på men det är inget magiskt med den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 29 januari 2007 Dela Postat 29 januari 2007 till döds/grindcore är den stärkaren för jädra go.. iaf om man kör samma uppsättning med prylar soim jag gjorde.. den simulerar ju rör, så de e lite mjukare ljud i den än vanliga transistorstärkare..!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dancedancedance Postat 29 januari 2007 Dela Postat 29 januari 2007 för pengarna tycker jag den är väldigt bra. väldigt allround! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 30 januari 2007 Dela Postat 30 januari 2007 för pengarna tycker jag den är väldigt bra. väldigt allround! precis.. och väldigt schyssta celestion 12" brukar de sitta i dom me.. låter bra!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.