Tokas Postat 16 augusti 2004 Dela Postat 16 augusti 2004 (redigerat) Jag har precis lyckats sälja mitt mixerbord, fast dock till Gotland, där det inte går att använda Bussgods, och mixern är för stor för den "vanliga" posten. Vilka fler fraktbolag finns det? Man ska väll för fanken kunna skicka ett mixerbord till Gotland på något sätt. 😉 Edit: Hoppsan, det ska vara "Skicka", inte "Skacka". 😛 EDIT2: Jag har ordnat det 😄 /admin Redigerat 20 augusti 2004 av Olsberg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slaptap Postat 17 augusti 2004 Dela Postat 17 augusti 2004 Vilket åkeri som helst bör kunna ombesörja den saken för en överkomlig peng. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SERO Postat 17 augusti 2004 Dela Postat 17 augusti 2004 Adena Picos lär ju göra det för en billig penning....och billig i detta fall är säkert upp mot 500kr. Sen går det ju som slaptap skrev säkert med vilket åkeri som helst typ: Schenker, Posten eller DHL. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DonRickardo Postat 17 augusti 2004 Dela Postat 17 augusti 2004 Eller ASG... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spaceman Postat 17 augusti 2004 Dela Postat 17 augusti 2004 Eller ASG... Tror dom kallar sig för Danzas numera. Har´ru inga roddare ? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DonRickardo Postat 17 augusti 2004 Dela Postat 17 augusti 2004 Eller ASG... Tror dom kallar sig för Danzas numera. Har´ru inga roddare ? 😛 Jag skickar väl inte saker med gods varje år... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tokas Postat 20 augusti 2004 Trådstartare Dela Postat 20 augusti 2004 Tack för svaren. Tydligen så gick det att skicka med Bussgods, om man betalade lite extra för att ett annat bolag skulle flytta det sista vägen över vattnet. Så nu är det äntligen löst. Tack för hjälpen. =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oPhoEniXo Postat 14 september 2004 Dela Postat 14 september 2004 Hej hej! Tänkte bara höra - hur mycket kostade det att skicka det? mvh -s- Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
alexfree Postat 14 september 2004 Dela Postat 14 september 2004 Hej hej! Tänkte bara höra - hur mycket kostade det att skicka det? mvh -s- och vad för mixerbord var det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tokas Postat 14 september 2004 Trådstartare Dela Postat 14 september 2004 Det var ett Fostex 820, och det kostade runt 370 spänn totalt, om jag inte minns fel.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
alexfree Postat 14 september 2004 Dela Postat 14 september 2004 oj, då blev frakten nästan lika dyrt som bordet eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tokas Postat 14 september 2004 Trådstartare Dela Postat 14 september 2004 Hehe, nä, vi sålde bordet för 3000 spänn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.