Skogholm Postat 27 januari 2007 Postat 27 januari 2007 Hej! Jag funderar om denna preamp funkar bra till en studio projects b1. http://www.4sound.se/ProductDetails.aspx?m...rticleId=412468 Tack i förväg. Mvh skogholm
lavrell Postat 27 januari 2007 Postat 27 januari 2007 Ja, det kommer ju funka men ljudkvaliten är ju antagligen i samma nivå som prislappen så förvänta dig inga under. Nästa steg för att få bättre ljud borde ju vara VTB1:an som har fått bra kritik.
Gilbert Postat 28 januari 2007 Postat 28 januari 2007 Den är faktiskt överraskande bra för det priset. En bonus är Hi-Z-ingången som funkar bra till att linea El-gura/bas med.
allansson Postat 28 januari 2007 Postat 28 januari 2007 Vet inte hur viktigt det är med lågt pris, men för det dubbla får du en Studio Projects VTB-1. Kan rekommendera den då jag äger en sådan själv och jag är nöjd.
Gilbert Postat 28 januari 2007 Postat 28 januari 2007 För lite mer får du en Line Audio 2MP som troligtvis krossar allt under 4000 kr. (Två kanaler dessutom...)
flintan Postat 28 januari 2007 Postat 28 januari 2007 Vad sjutton är en "musikalisk gain"? Den justerar steglöst nivån på musikaliteten i det som spelas in. 🙁
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.