Teiw Postat 27 januari 2007 Postat 27 januari 2007 Hej! Jag köpte för 1 eller 2 år sedan en tidning som hetter "inspelningspecial". Det var en samling av en inspelningsskola som hade vart i tidningen. I slutet av de numret stog det att det nästa år skulle släppas en liknanden samlingstidning fast med mixnignstips. Det borde ha varit förra året man jag har inte sett skymten av någon sådan tidning. Någon som vet om de kommer att släppas en sådan elelr har? Mvh. //Thomas
Torwald Postat 27 januari 2007 Postat 27 januari 2007 De har ju under året kört sin serie i tio delar som de kallat Mixologi där de haft en grundkurs i hur man mixar. Jag inbillar mig att det är den som kommer samlad som ett specialnummer.
Teiw Postat 27 januari 2007 Trådstartare Postat 27 januari 2007 Precis. men du har ingen aning om när?
ChromaWoods Postat 27 januari 2007 Postat 27 januari 2007 Fin presentation. Posta din fråga HÄR så får du nog fler svar. Fast frågan har redan ställts HÄR verkar det som. Bara att vänta på svar från redaktionen verkar det som. Anyways, välkommen till forumet.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.