coxen Postat 27 januari 2007 Dela Postat 27 januari 2007 jag skall köpa en skärm till min laptop och undrar om det måste vara samma storlek eller om det går att ha en 19". kan man alltså ställa in en upplösning för varje skärm? mvh! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rainydays Postat 27 januari 2007 Dela Postat 27 januari 2007 Nej det måste inte vara samma storlek, eller ens samma upplösning. Du kan till och med använda båda skärmarna samtidigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ynot Postat 27 januari 2007 Dela Postat 27 januari 2007 jag skall köpa en skärm till min laptop och undrar om det måste vara samma storlekeller om det går att ha en 19". kan man alltså ställa in en upplösning för varje skärm? mvh! Ja det går bra med olika skärmar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
coxen Postat 27 januari 2007 Trådstartare Dela Postat 27 januari 2007 Du kan till och med använda båda skärmarna samtidigt. ja det var det som var tanken 😆 jag kanske var lite otydlig. tack för svar. mvh! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
illvaesen Postat 27 januari 2007 Dela Postat 27 januari 2007 Absolut! Det råkar vara precis vad jag gör med min iBook.. dock kan jag tyvärr inte dela arbetsytan mellan skärmarna.. bara klona.. 😏 /Dave Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 27 januari 2007 Dela Postat 27 januari 2007 Kolla först om din laptop klarar att utöka skrivbordet, hänger främst på grafikkortet. Min halvgamla laptop kan det inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
coxen Postat 27 januari 2007 Trådstartare Dela Postat 27 januari 2007 Absolut! Det råkar vara precis vad jag gör med min iBook.. dock kan jag tyvärr inte dela arbetsytan mellan skärmarna.. bara klona.. 🙂 /Dave klona, dela? jag vill kunna köra reason på bägge samtidigt. mvh! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rainydays Postat 27 januari 2007 Dela Postat 27 januari 2007 De allra flesta laptops och operativsystem klarar att köra dual head nuförtiden. Skulle väl vara de allra billigaste som inte klarar det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 27 januari 2007 Dela Postat 27 januari 2007 Absolut! Det råkar vara precis vad jag gör med min iBook.. dock kan jag tyvärr inte dela arbetsytan mellan skärmarna.. bara klona.. 🙂 /Dave Jodå, det kan du: http://www.macosxhints.com/article.php?sto...030727112641398 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.