Eternal Postat 26 januari 2007 Postat 26 januari 2007 LÅTNAMN: Bye ARTIST/GRUPP: Mikael Andersson GENRE: Lugnt; stråkar, piano och gitarr LÅTLÄNGD: 01:26 KOMPOSITÖR: Mikael Andersson INSPELNINGSÅR: 2007 FORMAT: mp3 192 STORLEK: Mindre än 2 MB enligt WXP. STATUS: Färdigt. LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Detta "stycke" kräver sin förklaring. Det är på så vis att jag ska börja studera i 4 år framöver. Och eftersom jag inte finner något större nöje i gitarrspelet ska jag sälja av mina prylar. Behöver pengarna för att börja studera helt enkelt. Så jag kommer inte kunna spela in något mer på gitarr på ett tag. Därav låtnamnet. Därför gjorde jag detta. Och det är från hjärtat. 🙂 Men sedan när jag är klar med utbildningen köper jag kanske en Washburn och tar upp liret igen. Så imorgon på eftermiddagen kommer en snubbe och hämtar mitt "vapen" + tillbehör. 🙂
Wernborg Postat 26 januari 2007 Postat 26 januari 2007 Oj vad drastiskt att sälja av. Du kommer garanterat att sakna gitarren, det hör jag på ditt spel, som inte är oengagerat i alla fall. Bland det bästa jag hört från dig, kanske för att du gjorde det från hjärtat. Lycka till med studierna!! Mvh Steffo
Eternal Postat 26 januari 2007 Trådstartare Postat 26 januari 2007 Oj vad drastiskt att sälja av. Du kommer garanterat att sakna gitarren, det hör jag på ditt spel, som inte är oengagerat i alla fall. Bland det bästa jag hört från dig, kanske för att du gjorde det från hjärtat. Lycka till med studierna!! Mvh Steffo Jo, man kan tycka att det är väl bra att sälja av. Men jag är på sätt och vis tvungen. Vi får se hur mycket jag saknar det. Nu ska jag lyssna igenom dina låtar och kommentera. 🙂
Wernborg Postat 26 januari 2007 Postat 26 januari 2007 Helt off topic: På tal om A.C.T. förresten - i en annan tråd. Har sett dom ett par gånger live, riktigt kul band det.
Eternal Postat 26 januari 2007 Trådstartare Postat 26 januari 2007 Helt off topic: På tal om A.C.T. förresten - i en annan tråd. Har sett dom ett par gånger live, riktigt kul band det. Nu blir jag lite avis. Det är ett av mina favoritband. Top 5 utan tvekan. Har aldrig sett de live men såg en video från en livespelning. Herregud vad sångaren (Herman?) lekte pajas. Men visst är det kul. 🙂 Mycket, mycket kompetenta musiker. Blir lika förvånad varje gång. 🙂 Funderar på att se dem snart i Götet. Tror det var på våren/sommaren.
Wernborg Postat 26 januari 2007 Postat 26 januari 2007 Helt off topic: På tal om A.C.T. förresten - i en annan tråd. Har sett dom ett par gånger live, riktigt kul band det. Nu blir jag lite avis. Det är ett av mina favoritband. Top 5 utan tvekan. Har aldrig sett de live men såg en video från en livespelning. Herregud vad sångaren (Herman?) lekte pajas. Men visst är det kul. 🙂 Mycket, mycket kompetenta musiker. Blir lika förvånad varje gång. 😄 Funderar på att se dem snart i Götet. Tror det var på våren/sommaren. Inte missa det nej. 🙂
equality Postat 27 januari 2007 Postat 27 januari 2007 Nån som lirar så här FÅR bara inte vara utan gitarr! 😏😱
Valdez Postat 28 januari 2007 Postat 28 januari 2007 Tycker det är himla synd o lägga av sitt spelande när man spelar så här bra...Nää kom igen och SÄLJ INTE din gitarr!!..
Eternal Postat 29 januari 2007 Trådstartare Postat 29 januari 2007 equality: Haha, tack. Valdez: Det är redan försent. Jag har sålt den redan. Än så länge saknar jag den inte. Det var dags att gå vidare i livet. 🙂
djonas Postat 29 januari 2007 Postat 29 januari 2007 equality: Haha, tack. Valdez: Det är redan försent. Jag har sålt den redan. Än så länge saknar jag den inte. Det var dags att gå vidare i livet. 🙂 Du slutade i alla fall på topp. 😮 Snygg låt. Mvh / djonas
Tilly Postat 30 januari 2007 Postat 30 januari 2007 Vad sorligt 😮 nästan så man vill börja gråta juh... 🙂 jävligt bra spelat!!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.