Reason Postat 16 augusti 2004 Postat 16 augusti 2004 hmm jag trodde inte att Gud skulle se så skräckinjagande ut 😄 Heaven or hell eller kanske heaven & hell 😆
Björn Olsberg Postat 16 augusti 2004 Postat 16 augusti 2004 Nej, visst blev man förvånad? Testar bara avataren lite - tröttnade på den gamla.
Reason Postat 16 augusti 2004 Trådstartare Postat 16 augusti 2004 (redigerat) np, bara du inte höjer lösnummerpriset pga ökade designkostnader 😄 Edit INTE Redigerat 16 augusti 2004 av Reason
Björn Olsberg Postat 16 augusti 2004 Postat 16 augusti 2004 Haha, nej, det finns nog ett antal saker som skulle vara bättre att ta betalt för om man nu fick för sig att öka lösnummerpriset. Men det kan du vara lugn för att vi inte gör på ett tag. Hoppas jag. *harkel* Men du kan ju alltid bli prenumerant så slipper du tänka på det! 😄
Reason Postat 16 augusti 2004 Trådstartare Postat 16 augusti 2004 Men du kan ju alltid bli prenumerant så slipper du tänka på det! 😄 Jag tänkte inte på det 😆
Björn Olsberg Postat 16 augusti 2004 Postat 16 augusti 2004 heter din fru Gudrun ? Jisses, *tar sig för pannan* den var så dålig att den var bra. Trodde bara det var min småländske morfar som hade så låg humor 🙂 Gudrun, jaja. Min far heter Skyman.
Lundin Postat 17 augusti 2004 Postat 17 augusti 2004 (redigerat) 😆 Sky-man då va? trrrrrrrr-pa-disch ( trumvirvel+splash) Klockren punchline, Björn Redigerat 17 augusti 2004 av demoniqus
Sepejens Postat 17 augusti 2004 Postat 17 augusti 2004 Det börjar lukta Arne Hägerfors om denna tråd... Hur luktar han?
Lundin Postat 18 augusti 2004 Postat 18 augusti 2004 Det börjar lukta Arne Hägerfors om denna tråd... Hur luktar han? F&%¤#an.. det är ju stand-up comedy hela tiden på det här stället... 😛😉🙂😆😆
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.