Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tjena!

Har just sprungit in i väggen med Drum editorn i Cubase. När jag skall editera midi i Drum editorn så får jag ett "Error: Serious osv.. "- message". Drum editorn "fryser" sig och så var det tack och adjö. Har försökt öppna gamla och nya projekt både sådana som är gjorda med Sampletank, Ez drummer och Stylus RMX. Men samma sak händer hela tiden. Har bootat och uppdaterat SX 3:an men tyvärr samma visa.

Har någon av er stött på liknande problem? Sliter mitt hår här med en deadline i sikte!

Annons
Postat

Har för mig att jag har haft problem någon gång med drum editor. Inte så att jag fick felmeddelande men så att det höll på att trilskas.

Kolla om det här fungerar. På den kanal du använder drum editor öppna din drum map setup och se till så att den inte är connected med vad det nu än är du använder exempelvis Ez Drummer.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.