Wernborg Postat 26 januari 2007 Postat 26 januari 2007 (redigerat) Förutom farsans gamla begravningskavaj från 60-talet som ofta agerar gå-ut-kavaj så är nog skinnbrallorna inköpa i London -95 det äldsta som hänger i garderoben. (Jag kommer i brallorna fortfarande btw.. 🤪 ) Sen att det finns extremt få tillfället då skinnbrallor passar sig är en helt annat femma..... Redigerat 26 januari 2007 av Wernborg
Umemagnus Postat 26 januari 2007 Postat 26 januari 2007 (redigerat) hmmm... mina M-90 vinterkängor går forfarande varma... har haft dom sen -95... F.ö. bland dom bästa sko"köp" jag gjort 😆 EDIT; Tack S3 i Boden..... Redigerat 26 januari 2007 av Umemagnus
Wernborg Postat 26 januari 2007 Postat 26 januari 2007 hmmm... mina M-90 vinterkängor går forfarande varma... har haft dom sen -95... F.ö. bland dom bästa sko"köp" jag gjort 😆 EDIT; Tack S3 i Boden..... Aooo. rysningar. M90 - spelar ingen roll hur bra dom pjucksen är, dom kommer för alltid vara förknippade med Älvdalen, mygg, sprättiga fänrikar, Hagströmgitarrer och 3-milamarscher. 😆
Umemagnus Postat 26 januari 2007 Postat 26 januari 2007 hmmm... mina M-90 vinterkängor går forfarande varma... har haft dom sen -95... F.ö. bland dom bästa sko"köp" jag gjort 😆 EDIT; Tack S3 i Boden..... Aooo. rysningar. M90 - spelar ingen roll hur bra dom pjucksen är, dom kommer för alltid vara förknippade med Älvdalen, mygg, sprättiga fänrikar, Hagströmgitarrer och 3-milamarscher. 😆 haha... ja, man försökerförtränga både såna fänrikar och nageltrång ganska omgående....
steve Postat 27 januari 2007 Postat 27 januari 2007 Oj, en gammalt World Gym träningströja från sent 80tal . Med en stor örn och färgglada färgen på ett askmelerad tyg av ruggig kvalitet 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.