ChrioN Postat 16 augusti 2004 Dela Postat 16 augusti 2004 (redigerat) Den är helt enorm, bilden gör den inte rättvisa! edit, är så exalterad så jag vet inte vart jag ska ta vägen, och jag glömde att säga att det är en mackie control universal, en midi-mixer med motoriserade faders, som steinbergs houston ungefär. (för er som inte visste) Redigerat 16 augusti 2004 av ChrioN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
alexfree Postat 16 augusti 2004 Dela Postat 16 augusti 2004 hur många laxar får man ge för en sån? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChrioN Postat 16 augusti 2004 Trådstartare Dela Postat 16 augusti 2004 (redigerat) 6 begagnad Redigerat 16 augusti 2004 av ChrioN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 16 augusti 2004 Dela Postat 16 augusti 2004 6 begagnad Fick du grytlappar på köpet? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChrioN Postat 16 augusti 2004 Trådstartare Dela Postat 16 augusti 2004 nattvaktaren ? 😄 gillar din avatar skarpt! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 16 augusti 2004 Dela Postat 16 augusti 2004 nattvaktaren ? 😄 gillar din avatar skarpt! 😆 I am da ejay. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 16 augusti 2004 Dela Postat 16 augusti 2004 avis !! (lite grann) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
captain nemo (oregistrerad) Postat 16 augusti 2004 Dela Postat 16 augusti 2004 En så'n däringa kan väl inte vara någe bra... 🙂 Neej Sådana nymodigheter. (dregel...) 😄 //Nemo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kill All Autotuner Postat 18 augusti 2004 Dela Postat 18 augusti 2004 Har inte Behringer just släppt något liknande, för 2000 bagare ny ? Motoriserade faders och allt. http://www.behringer.com/BCF2000/index.cfm?lang=ENG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusicGene Postat 18 augusti 2004 Dela Postat 18 augusti 2004 en sån hade ju inte varit fel inte! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
alexfree Postat 18 augusti 2004 Dela Postat 18 augusti 2004 hur rik är du egentligen??? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slaptap Postat 18 augusti 2004 Dela Postat 18 augusti 2004 MIDI....va e de???.......he he.... 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChrioN Postat 18 augusti 2004 Trådstartare Dela Postat 18 augusti 2004 behringer...mm... 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
replicant Postat 18 augusti 2004 Dela Postat 18 augusti 2004 Var det den som killen på Gotland krängde?? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChrioN Postat 18 augusti 2004 Trådstartare Dela Postat 18 augusti 2004 (redigerat) ja 😳 känns som tredjehandsvärdet på den är helt ok, därimot så förlorade han en stor slant...fick med kvittot för det är lite garanti kvar, han köpte den för 13000 papp (!) Redigerat 18 augusti 2004 av ChrioN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 18 augusti 2004 Dela Postat 18 augusti 2004 Flämt flås drägel grägel.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 18 augusti 2004 Dela Postat 18 augusti 2004 Jag tycker inte du behöver ha en sån så du får skicka den till mig istället... 😳 ..nähä..inte det.. fast 13000 papp är ju typ 13 mille 🙂 måste nog säga att du är ett geni i affärer isf.. 😄 ..sen snackar jag rätt mycket skit oxå..nån som märker det? *jätte-jätte-jätte-mycket-mer-avis-än-rockfart* skickar du upp en recens när du kört den varm sen? vore trevligt o se vad den presterar eftersom jag själv går i tankarna att skaffa en liknade pjäs. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChrioN Postat 18 augusti 2004 Trådstartare Dela Postat 18 augusti 2004 (redigerat) demoniqus du är rolig du 🙁 Jag ska försöka göra en recension, men först måste jag fixa nytt tangentbord och en ny midiklaviatur, storlek mindre. får inte plats med mixern som det ser ut nu 😄 Nån som vill köpa en Evolution 249C i nyskick för en tusing? 😳 Kan börja med första intrycket då; Satte igång mixern och inget funkade som det skulle, sen läste jag manualen, och man måste ju ha 2st midikablar, en in, en ut. Jag har bara en. 🙂 rätt kul att se reglarna röra sig dock. mycket tysta. Redigerat 18 augusti 2004 av ChrioN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 18 augusti 2004 Dela Postat 18 augusti 2004 Vad kör du för sequencer / mjukvara? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
replicant Postat 18 augusti 2004 Dela Postat 18 augusti 2004 ja 🙂 känns som tredjehandsvärdet på den är helt ok, därimot så förlorade han en stor slant...fick med kvittot för det är lite garanti kvar, han köpte den för 13000 papp (!) 6 papp är ett sjysst pris (13000 papp låter å andra sidan väldigt dyrt 😄 ) Själv sittar jag med ett reMOTE25 som jag kör genom en MackieControl emulator 🙁 Enda som jag saknar med det är dom motoriserade reglarna, men jag vet inte om det kommer att kännas motiverat att betala över 5000 för att se reglarna röra sig 😳 Detta i SX2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
brojd Postat 18 augusti 2004 Dela Postat 18 augusti 2004 F*ck! Har alla utom jag kontrollers med jog-wheels? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChrioN Postat 18 augusti 2004 Trådstartare Dela Postat 18 augusti 2004 Jo, man kan tycka att det är ett överpris, vilket det också är. Borde inte kosta mer än 6000 NY. Jag kör Cubase sx 2 nu. jäkligt nice mot 1an, stör mig dock på det nya tankesättet man måste ha 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
replicant Postat 18 augusti 2004 Dela Postat 18 augusti 2004 Hur funkar det att välja Plug-Ins? För mig så svischar dom förbi rätt snabbt och det är svårt att välja rätt 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sounden Postat 18 augusti 2004 Dela Postat 18 augusti 2004 (redigerat) ÄCKEL! 🙂 Grattis!.. hehe sälj den te mig för 3k ? hehehahaha Du får ta en ny bild med en tändsticks-ask me 🙂 //J Redigerat 18 augusti 2004 av sounden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.