mornel Postat 9 februari 2007 Dela Postat 9 februari 2007 Och hur vet man var ni sitter när det väl är dags? 😳 Har ju aldrig träffat nån av er förut.. ska man hålla utkik efter någon av dessa nunor eller?? Jag kan ta på mig en brun t-shirt och ha brillorna på avataren så lovar jag att du kommer hitta mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flintan Postat 9 februari 2007 Dela Postat 9 februari 2007 Okej.. *Puh* Vad bra. Då löser det sig. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dexter Postat 9 februari 2007 Dela Postat 9 februari 2007 Jag vill också komma dit och fylleprata om mikrofoner. /Dex. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
91:an Postat 9 februari 2007 Dela Postat 9 februari 2007 Kommer! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 februari 2007 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2007 WÖÖÖÖÖÖ!!!! Här sitter jag å andreas å dricker öl å ouzo! kuuuull! jag mixar i ableton live också! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 9 februari 2007 Dela Postat 9 februari 2007 Fan asså... vi sitter här och nördar simultant på studioforum, jag sitter på bärbara datorn. Vi kommer lagom runda tror jag! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flintan Postat 9 februari 2007 Dela Postat 9 februari 2007 Japp, nu har förfesten börjat här också.. Jag, ett sexpack folköl, en gammal HP laptop 700 mhz, Reason, midi klav och öva på Chopin.. Vilken sammanslutning. 😉 Chopin och folkölen kommer inte så bra överens.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flintan Postat 9 februari 2007 Dela Postat 9 februari 2007 Fan asså... vi sitter här och nördar simultant på studioforum, jag sitter på bärbara datorn. Är det det som gäller på carmen också? Jag kan ta med min iBook med trådlöst nätverk... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 februari 2007 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2007 heeejjj... Jag är ledsen att jag klippte håret. det var ju liksom klo0ckrenaste guidetippset nånsin. gå till han med håret så är det studionördar runt om. Funkade varje gång.. Men aja. ni som träffat mig innan kommer ju knappt känna igen mig 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 februari 2007 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2007 För er andra så leta efter affrot utan affrot! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 februari 2007 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2007 WÖÖÖÖÄÄÄÄÄ!!!!!! hahahaha... VI har feeest! vi börjar nog snart bli fulla. för vi är töntiga å röjjer som fan till musik! 😄 haha.. VI ses om en timma gubbs!! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flintan Postat 9 februari 2007 Dela Postat 9 februari 2007 För er andra så leta efter affrot utan affrot! 😄 😄 Ok. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flintan Postat 9 februari 2007 Dela Postat 9 februari 2007 Kolla vad jag hitta! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 februari 2007 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2007 För er andra så leta efter affrot utan affrot! 😄 😄 Ok. med andra ord: Killen med en svart/grå randig tröja med knappar fram. Jeans och tjejskor! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 9 februari 2007 Dela Postat 9 februari 2007 Kolla vad jag hitta! 😄 Haha, tack! Kvällen är räddad, vem behöver IRL? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 februari 2007 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2007 wiiiiee! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flintan Postat 9 februari 2007 Dela Postat 9 februari 2007 wiiiiee! Dragen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 februari 2007 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2007 wiiiiee! Dragen? ja faktiskt 😄 Inte mitt fel! Jag skyller på chroma! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 februari 2007 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2007 Vars är leo? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 februari 2007 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2007 UTS UTS UTS UTSS!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 9 februari 2007 Dela Postat 9 februari 2007 wiiiiee! Dragen? ja faktiskt 😄 Inte mitt fel! Jag skyller på chroma! 😄 😄 Drinks on me! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 februari 2007 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2007 Wwwiiiiieeeee! Nog dörför jag ä'r full! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
suprapappa Postat 9 februari 2007 Dela Postat 9 februari 2007 men va fan....daska dig i ansiktet pazo o släpa dig till carmen....nu drar jag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
suprapappa Postat 9 februari 2007 Dela Postat 9 februari 2007 hörni......om ni kollar längst ner på sidan så ser ni att min polare norcomp sitter o funtar på om han ska gå eller ej.......grupptryck nu!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
steflund Postat 9 februari 2007 Dela Postat 9 februari 2007 (redigerat) Om det nu är ngn som också är sen vill jag bara hälsa att jag kommer kring 20:00, fick lite ärenden att lösa. EDIT: Väldigt många av dem som skall vara där som sitter och trycker i tråden, vadan detta? kommer ingen förrän 21:00? Redigerat 9 februari 2007 av steflund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 februari 2007 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2007 norcomp nu kommer du!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Majken Postat 9 februari 2007 Dela Postat 9 februari 2007 Jag åker nu, ses där pöjkar! Björne tittar eventuellt förbi runt halv åtta och avslöjar lite om det nya communityt. Som releasedatum exempelvis. Dags att komma med andra ord 😎 ChromaWoods: Fan vad fint med folk som gör honnör förresten! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flintan Postat 9 februari 2007 Dela Postat 9 februari 2007 Om det nu är ngn som också är sen vill jag bara hälsa att jag kommer kring 20:00, fick lite ärenden att lösa. EDIT: Väldigt många av dem som skall vara där som sitter och trycker i tråden, vadan detta? kommer ingen förrän 21:00? Ja det börjar dra ihop sig.. Själv bor jag 10 min promenad från carmen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 februari 2007 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2007 😆😎😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 februari 2007 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2007 öhm. Chroma å jag äter pommes just nu. efter det kommer vi väl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.