Umemagnus Postat 28 januari 2007 Postat 28 januari 2007 Här kommer en krejzy idé om det blir en lördag. Vi går på Bingo Royal på Bacchi Wapen. Gratis inträde, larvig tv-bingo, sen kostar ölen 22 kronor och det finns ett rum som helt saknar musik 😄 nämenvafan 😉 ... Ja, då lär då jag förfesta ganska tungt om jag ska palla med dom programledarna... Bingo Royal är ett av dom få tv-programmen som utmynnar i kraftigt kliande utslag över hela kroppen...
joachime Postat 28 januari 2007 Postat 28 januari 2007 Jag är sugen! Så sätt upp mig på sugen-på-IRL-listan.
Elof (oregistrerad) Postat 28 januari 2007 Postat 28 januari 2007 Helgerna är mest körda här också (särskilt 16-17), men fredagar är ju bättre. Synd att man nästan alltid jobbar helg med inspelningar eftersom musikerna oftast har "vanliga" jobb. Början av mars?
flintan Postat 28 januari 2007 Postat 28 januari 2007 Kul! Skriv upp mig också. Ska försöka komma den här gången... För mig funkar alla dagar alla datum, för tillfället i.a.f..
Pellesnusk Postat 30 januari 2007 Postat 30 januari 2007 ragga fjortisar med Pelle Är det mig du menar? 😱 Tack för PM:et om detta Pazo, har varit slö att kolla in på forumet på sista tiden och höll på att missa detta, har jobbat som en tok och varit upptagen med att söka (och få) nytt jobb och annat larvigt. Men nu är jag på gång som aldrig förr! Klart jag vill vara med!! Lördagen den 17:e feb drar jag dock till varmare trakter för att sola, bada och snorkla så helst innan det!
ChromaWoods Postat 30 januari 2007 Postat 30 januari 2007 Här kommer en krejzy idé om det blir en lördag. Vi går på Bingo Royal på Bacchi Wapen. Gratis inträde, larvig tv-bingo, sen kostar ölen 22 kronor och det finns ett rum som helt saknar musik 😱 Min f.d klasskompis är programledare där, vi kanske får fria drinkar? 😱 "Shheena fan polarn' khom.. *hick* khommer'u ihåg mejj..? Adde..? Inte? Ähepp.............. bjuder'u på lite dhricka ändå ell.. *hick* eller?" Fast 22 spänn ölen låter ju iofs redan jävligt rabatterat.
Pazo Postat 30 januari 2007 Trådstartare Postat 30 januari 2007 Må jag bara säga att jag hellst också tar den kanske nån gång i början av februari. för tentorna kommer i början av mars...
Majken Postat 30 januari 2007 Postat 30 januari 2007 Inte-nu-på-fredag-men-nästa-fredag-alternativt-lördag? Jamen då var det bestämt då 🙂
Pellesnusk Postat 30 januari 2007 Postat 30 januari 2007 Inte-nu-på-fredag-men-nästa-fredag-alternativt-lördag? Jamen då var det bestämt då 🙂 Alltså typ 9 eller 10 februari? Om nu lördag var ett option så röstar jag på det. Ska äta hej då-middag med mina snart före detta arbetskamrater på fredagen och kommer förmodligen bli kalasfull och snurra bort mig i vinternatten någonstans runt stureplan.
Pazo Postat 30 januari 2007 Trådstartare Postat 30 januari 2007 Inte-nu-på-fredag-men-nästa-fredag-alternativt-lördag? Jamen då var det bestämt då 😆 BRA MAJKEN! MAJKEN TAR TAG I SAKER! 🙂😛 jag ställer på majkens aölternativ!
Pazo Postat 30 januari 2007 Trådstartare Postat 30 januari 2007 Så nu tycker jag vi röstar om det! jag säger båda 9.de och 10de! eftersom båda funkar bra för mig
flintan Postat 30 januari 2007 Postat 30 januari 2007 Inte-nu-på-fredag-men-nästa-fredag-alternativt-lördag? Jamen då var det bestämt då 😳 Alltså typ 9 eller 10 februari? Ne.. Jag ska vara försöksdjur på astra zeneca den 12/2 och man får inte konsumera alkohol 48 timmar innan... 😕 Röstar på fredan den 9'e isåfall.
Michael Postat 31 januari 2007 Postat 31 januari 2007 Jag kan definitvt inte komma den 10:e. Så jag röstar också på den 9:e. Kan dock inte erbjuda sovplats(er) den kvällen (eller resten av helgen).
Pazo Postat 31 januari 2007 Trådstartare Postat 31 januari 2007 Ja det verkar ju onekligen som om den 9de är hetast hitills!
Pazo Postat 1 februari 2007 Trådstartare Postat 1 februari 2007 Jamen som det verkar vill folk ha det den nionde! Ska vi säga så då?
Fridh Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 kanske kanske på kanske... ? folk är lite konstiga i sthlm bara, se upp: hahaha
suprapappa Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 jag TROR jag kan 9:e men vet att jag inte kan prata om äpplen helgen efter
sixties Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 var blir det om man har vägarna förbi? ska fira min födelsedag då!
suprapappa Postat 2 februari 2007 Postat 2 februari 2007 om det fortfarande e den 9:e som gäller så skriv upp mig! 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.