Jump to content
Annons

Stockholms IRL som varit

Pazo

Recommended Posts

Här har vi då bilder från mötets första timmar då jag var tvungen att avvika strax efter nio! Men det var säkert lika roligt den senare delen av kvällen. Ölen verkade snabbt för det fanns 2 st Olsberg på plats men det visade sig snart att den ene hette Roffe. Tack för ölen förresten Roffe, jag bjuder nästa gång.

a.jpg

Joachime och Björn

b.jpg

Majken, Suprapapa och Flintan

c.jpg

d.jpg

e.jpg

Roffe

f.jpg

g.jpg

Stefflund

h.jpg

i.jpg

j.jpg

k.jpg

91:an och så vidare... hann inte lära mej alla namnen

l.jpg

m.jpg

n.jpg

o.jpg

p.jpg

q.jpg

Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 211
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

fick roffe spö av steflund?? 😄

Jepp, den där Stefflund var en riktigt obehaglig typ, han klöste mig med sina långa klassisk-gitarr-naglar och drog mig i håret! Du ser ju själv på bilden hur han har slitit av mig mitt långa hår som jag har på bilden innan, och försöker mosa ner mig i soffan. Skrek som en tok och sprang och vevade vilt i lokalen. Men man såg ju direkt att han var en sådan där satanistsadist. Åt tobak direkt ur ett litet runt askfat. Klöste till och med Olsberg i flinten och skrek elaka saker, så Olsberg drog direkt.

Själv har jag suttit hela natten på akuten, då man befarade att Stefflund kan ha rabies, och de har stuckit mig med sprutor stora som 26"-cyklar.

Näe, trist med såna typer, det fanns ju alla förutsättningar till en riktigt trevlig kväll. Vi hade ju hoppats att du IDF skulle vara med, och ditt f.d skägg, det hade nog haft en lugnande inverkan på galningen.

Det som gör mig mest upprörd är att polisen vägrade komma när de hörde att det var Stefflund, de kallade honom "bärsärksteffo" och påstod att han bitit ihjäl en polishund, en schäferhanne som var 7 år gammal. Allvarligt, vad har man polisen till när de inte kan hjälpa till i akuta situationer?

Nåväl, nästa IRL tänkte jag att vi kan säga till Stefflund att den är i typ Linköping den 14e april, åsså träffas vi andra på Carmen och har det mysigt och pratar musik. Ja inte forummedlemmen musik alltså utan Musik, som i synthar, trumpeter och sånt.

Näe, nu måste jag gå och badda klösmärkena med alsolsprit, sen ska jag till perukmakaren som lovat försöka ge mig tillbaka min gamla frisyr.

Hälsningar

Roffe (bitter, ledsen och förödmjukad)

Dela på andra sajter

Ja, det var kul, underbart men kort som man brukar säga, inte var dag man träffar riktiga människor. Synd bara man var så trött, på de få öl jag fick i mig blev jag riktigt berusad. Hände ngt spännande sedan?

EDIT: Såg nu roffes inlägg, och gluttade lite mer på bilderna, jag ser ju faktiskt så tokig ut som Roffe upplevde mig! =)

Redigerat av steflund
Dela på andra sajter

Ja, det var kul, underbart men kort som man brukar säga, inte var dag man träffar riktiga människor. Synd bara man var så trött, på de få öl jag fick i mig blev jag riktigt berusad. Hände ngt spännande sedan?

Inget särskillt....

Förutom att vi fick reda på massa hemlisar från "högre upp" i studiokedjan... fulabildertävlingen...snygga brudar... fyllesms till tjejer....å ja. den vanliga driva bort tjejer genom att ha killsnack 😲

Dela på andra sajter

EDIT: Såg nu roffes inlägg, och gluttade lite mer på bilderna, jag ser ju faktiskt så tokig ut som Roffe upplevde mig! =)

Läste du inte Roffes inlägg? Har du minneslucka sedan alla dom händelserna? 😲

Dela på andra sajter

Läste du inte Roffes inlägg? Har du minneslucka sedan alla dom händelserna? 😱

😲

Dela på andra sajter

Men vafan!!! Kan upplysa om att jag satt i övre baren på Carmen denna kväll och hade ingen aning om att detta eminenta sällskap var på plats!! Siste jag tittade i den här tråden stod det 14:e eller nåt sånt... 🙂

Aja...det får bli nästa gång

Dela på andra sajter

Tack för senast. Det var riktigt trevligt som vanligt.

En eloge till alla som drack 50cl flasköl och/eller stor stark.

Skäms på er alla som småfes på flygplansflaska-staropramen!!

Usch! Ok, 50cl flasköl kan jag någorlunda förstå, då vet man vad man får, men en stor stark -- på Carmen!? Det är kvalitet inte kvantitet som är viktigast när man dricker öl och "en stor stark" är inte synonymt med varken klass eller en oral orgasm! 😛

Dela på andra sajter

Tack för senast. Det var riktigt trevligt som vanligt.

Usch! Ok, 50cl flasköl kan jag någorlunda förstå, då vet man vad man får, men en stor stark -- på Carmen!? Det är kvalitet inte kvantitet som är viktigast när man dricker öl och "en stor stark" är inte synonymt med varken klass eller en oral orgasm! 😛

Håller med svampen! 🙂 Jag och Pazo hade ju dessutom dragit några öl, en flaska Ouzo och en vinare innan vi kom dit så i vårt fall var det nog legitimt. 😆

Dela på andra sajter

Tack för senast.  Det var riktigt trevligt som vanligt.

Usch! Ok, 50cl flasköl kan jag någorlunda förstå, då vet man vad man får, men en stor stark -- på Carmen!? Det är kvalitet inte kvantitet som är viktigast när man dricker öl och "en stor stark" är inte synonymt med varken klass eller en oral orgasm! 😄

Håller med svampen! 🙂 Jag och Pazo hade ju dessutom dragit några öl, en flaska Ouzo och en vinare innan vi kom dit så i vårt fall var det nog legitimt. 🙂

Så de var därför jag var så full!! 😉

EDIT: Alltså jag märkte inte att vi drack så mkt hemma hos dig...

Redigerat av Pazo
Dela på andra sajter

• 1 år senare...

Jag undrar över en sak jag tänkt på lite grann.

Det är ju konstigt tycker jag att alla är så himla fina mot varandra och använder rodnande smileys och <3 och kram och sånt här på forumet. Men hur blir det när man möts i verkligheten och ställs skägg mot skägg, så att säga? Fortsätter det där? Alltså den fina stilen?

/ Jättenyfiken

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.