91:an Postat 10 februari 2007 Dela Postat 10 februari 2007 Här har vi då bilder från mötets första timmar då jag var tvungen att avvika strax efter nio! Men det var säkert lika roligt den senare delen av kvällen. Ölen verkade snabbt för det fanns 2 st Olsberg på plats men det visade sig snart att den ene hette Roffe. Tack för ölen förresten Roffe, jag bjuder nästa gång. Joachime och Björn Majken, Suprapapa och Flintan Roffe Stefflund 91:an och så vidare... hann inte lära mej alla namnen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 10 februari 2007 Dela Postat 10 februari 2007 (redigerat) Har väntat hela natten på den där bilden 😱 Förresten, har ni inte ett datum att redovisa för oss som inte var där? Redigerat 10 februari 2007 av Fidden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 10 februari 2007 Trådstartare Dela Postat 10 februari 2007 😱 haha 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 10 februari 2007 Dela Postat 10 februari 2007 Joachime och Björn 😱😲 Olsberg ser så jäkla dragen ut på denna. 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 10 februari 2007 Trådstartare Dela Postat 10 februari 2007 Förlåt Phobos att jag spillde öl på dig! 😱 hihi 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flintan Postat 10 februari 2007 Dela Postat 10 februari 2007 Haha! Vilka fina bilder.. 😱 Trevligt var det, synd att kvällen blev så kort bara. Jag var tvungen att gå redan vid halv elva snåret. Men det var ju några tappra som var kvar lite senare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emil Postat 10 februari 2007 Dela Postat 10 februari 2007 Förlåt Phobos att jag spillde öl på dig! 😕 hihi 🥰 Det är lugnt, mina kläder är ändå vävda av öl-fibrer så dom luktar gammal pantapparat iallafall 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 10 februari 2007 Dela Postat 10 februari 2007 fick roffe spö av steflund?? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 10 februari 2007 Dela Postat 10 februari 2007 fick roffe spö av steflund?? 😄 Jepp, den där Stefflund var en riktigt obehaglig typ, han klöste mig med sina långa klassisk-gitarr-naglar och drog mig i håret! Du ser ju själv på bilden hur han har slitit av mig mitt långa hår som jag har på bilden innan, och försöker mosa ner mig i soffan. Skrek som en tok och sprang och vevade vilt i lokalen. Men man såg ju direkt att han var en sådan där satanistsadist. Åt tobak direkt ur ett litet runt askfat. Klöste till och med Olsberg i flinten och skrek elaka saker, så Olsberg drog direkt. Själv har jag suttit hela natten på akuten, då man befarade att Stefflund kan ha rabies, och de har stuckit mig med sprutor stora som 26"-cyklar. Näe, trist med såna typer, det fanns ju alla förutsättningar till en riktigt trevlig kväll. Vi hade ju hoppats att du IDF skulle vara med, och ditt f.d skägg, det hade nog haft en lugnande inverkan på galningen. Det som gör mig mest upprörd är att polisen vägrade komma när de hörde att det var Stefflund, de kallade honom "bärsärksteffo" och påstod att han bitit ihjäl en polishund, en schäferhanne som var 7 år gammal. Allvarligt, vad har man polisen till när de inte kan hjälpa till i akuta situationer? Nåväl, nästa IRL tänkte jag att vi kan säga till Stefflund att den är i typ Linköping den 14e april, åsså träffas vi andra på Carmen och har det mysigt och pratar musik. Ja inte forummedlemmen musik alltså utan Musik, som i synthar, trumpeter och sånt. Näe, nu måste jag gå och badda klösmärkena med alsolsprit, sen ska jag till perukmakaren som lovat försöka ge mig tillbaka min gamla frisyr. Hälsningar Roffe (bitter, ledsen och förödmjukad) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lilleman Postat 10 februari 2007 Dela Postat 10 februari 2007 😄 Ha, ha, ha... "Satanistsadist" dom är riktigt jävliga... 🙂😄 Vart får du allt ifrån Roffe...? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 10 februari 2007 Dela Postat 10 februari 2007 Ja, vad säger man? Roffe, du är sjuk 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 10 februari 2007 Dela Postat 10 februari 2007 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
steflund Postat 10 februari 2007 Dela Postat 10 februari 2007 (redigerat) Ja, det var kul, underbart men kort som man brukar säga, inte var dag man träffar riktiga människor. Synd bara man var så trött, på de få öl jag fick i mig blev jag riktigt berusad. Hände ngt spännande sedan? EDIT: Såg nu roffes inlägg, och gluttade lite mer på bilderna, jag ser ju faktiskt så tokig ut som Roffe upplevde mig! =) Redigerat 10 februari 2007 av steflund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 10 februari 2007 Trådstartare Dela Postat 10 februari 2007 Ja, det var kul, underbart men kort som man brukar säga, inte var dag man träffar riktiga människor. Synd bara man var så trött, på de få öl jag fick i mig blev jag riktigt berusad. Hände ngt spännande sedan? Inget särskillt.... Förutom att vi fick reda på massa hemlisar från "högre upp" i studiokedjan... fulabildertävlingen...snygga brudar... fyllesms till tjejer....å ja. den vanliga driva bort tjejer genom att ha killsnack 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 10 februari 2007 Dela Postat 10 februari 2007 😲😱😆😄🙁 roffe, ag älskar dig!! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lavrell Postat 10 februari 2007 Dela Postat 10 februari 2007 Ja, det var kul, underbart men kort som man brukar säga, inte var dag man träffar riktiga människor. Synd bara man var så trött, på de få öl jag fick i mig blev jag riktigt berusad. Hände ngt spännande sedan? EDIT: Såg nu roffes inlägg, och gluttade lite mer på bilderna, jag ser ju faktiskt så tokig ut som Roffe upplevde mig! =) Läste du inte Roffes inlägg? Har du minneslucka sedan alla dom händelserna? 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 10 februari 2007 Trådstartare Dela Postat 10 februari 2007 Ja, det var kul, underbart men kort som man brukar säga, inte var dag man träffar riktiga människor. Synd bara man var så trött, på de få öl jag fick i mig blev jag riktigt berusad. Hände ngt spännande sedan? EDIT: Såg nu roffes inlägg, och gluttade lite mer på bilderna, jag ser ju faktiskt så tokig ut som Roffe upplevde mig! =) Läste du inte Roffes inlägg? Har du minneslucka sedan alla dom händelserna? 😱 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 11 februari 2007 Dela Postat 11 februari 2007 vi fick reda på massa hemlisar från "högre upp" i studiokedjan... tell us. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
basshole Postat 11 februari 2007 Dela Postat 11 februari 2007 En eloge till alla som drack 50cl flasköl och/eller stor stark. Skäms på er alla som småfes på flygplansflaska-staropramen!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 11 februari 2007 Dela Postat 11 februari 2007 Haha.. ser ut som ni hade trevligt! 🙂 Jag kunde tyvärr inte hänga på för jag var dels förkyld och dels så jobbade jag igår kväll. Välj ett bättre datum nästa gång! 🙂😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linkowich Postat 11 februari 2007 Dela Postat 11 februari 2007 Men vafan!!! Kan upplysa om att jag satt i övre baren på Carmen denna kväll och hade ingen aning om att detta eminenta sällskap var på plats!! Siste jag tittade i den här tråden stod det 14:e eller nåt sånt... 🙂 Aja...det får bli nästa gång Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lonewind Postat 11 februari 2007 Dela Postat 11 februari 2007 Jag fastnade i dörren där vakten rykte hårt i min mustasch och försökte avslöja mig som bedragare och id förfalskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 11 februari 2007 Dela Postat 11 februari 2007 år10'ondets miss, Grahn och Jenny(oknytt) var på carmen och letade efter er 🙂 , MEN blev utslängda 🙂 , troligen för att dom inte köpte en öl först 😉 bojkotta carmen !!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
steflund Postat 12 februari 2007 Dela Postat 12 februari 2007 När skall nästa vara? det borde ju planeras redan nu! =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Michael Postat 12 februari 2007 Dela Postat 12 februari 2007 Tack för senast. Det var riktigt trevligt som vanligt. En eloge till alla som drack 50cl flasköl och/eller stor stark. Skäms på er alla som småfes på flygplansflaska-staropramen!! Usch! Ok, 50cl flasköl kan jag någorlunda förstå, då vet man vad man får, men en stor stark -- på Carmen!? Det är kvalitet inte kvantitet som är viktigast när man dricker öl och "en stor stark" är inte synonymt med varken klass eller en oral orgasm! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sounden Postat 12 februari 2007 Dela Postat 12 februari 2007 Joachime och Björn 😏😳 Olsberg ser så jäkla dragen ut på denna. 😱 Ja, och joachime ser lite konstig ut ? haha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 12 februari 2007 Dela Postat 12 februari 2007 Tack för senast. Det var riktigt trevligt som vanligt. En eloge till alla som drack 50cl flasköl och/eller stor stark. Skäms på er alla som småfes på flygplansflaska-staropramen!! Usch! Ok, 50cl flasköl kan jag någorlunda förstå, då vet man vad man får, men en stor stark -- på Carmen!? Det är kvalitet inte kvantitet som är viktigast när man dricker öl och "en stor stark" är inte synonymt med varken klass eller en oral orgasm! 😛 Håller med svampen! 🙂 Jag och Pazo hade ju dessutom dragit några öl, en flaska Ouzo och en vinare innan vi kom dit så i vårt fall var det nog legitimt. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 18 februari 2007 Trådstartare Dela Postat 18 februari 2007 (redigerat) Tack för senast. Det var riktigt trevligt som vanligt. En eloge till alla som drack 50cl flasköl och/eller stor stark. Skäms på er alla som småfes på flygplansflaska-staropramen!! Usch! Ok, 50cl flasköl kan jag någorlunda förstå, då vet man vad man får, men en stor stark -- på Carmen!? Det är kvalitet inte kvantitet som är viktigast när man dricker öl och "en stor stark" är inte synonymt med varken klass eller en oral orgasm! 😄 Håller med svampen! 🙂 Jag och Pazo hade ju dessutom dragit några öl, en flaska Ouzo och en vinare innan vi kom dit så i vårt fall var det nog legitimt. 🙂 Så de var därför jag var så full!! 😉 EDIT: Alltså jag märkte inte att vi drack så mkt hemma hos dig... Redigerat 18 februari 2007 av Pazo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 6 augusti 2008 Dela Postat 6 augusti 2008 Jag undrar över en sak jag tänkt på lite grann. Det är ju konstigt tycker jag att alla är så himla fina mot varandra och använder rodnande smileys och <3 och kram och sånt här på forumet. Men hur blir det när man möts i verkligheten och ställs skägg mot skägg, så att säga? Fortsätter det där? Alltså den fina stilen? / Jättenyfiken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 6 augusti 2008 Dela Postat 6 augusti 2008 När skall nästa vara? det borde ju planeras redan nu! =) javisst.. vad sägs om början av september?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.