Pazo Postat 2 februari 2007 Trådstartare Dela Postat 2 februari 2007 Nu bestämmer jag att det är den nionde! VAR SKA VI VARA!!`??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 2 februari 2007 Dela Postat 2 februari 2007 Nu bestämmer jag att det är den nionde! VAR SKA VI VARA!!`??? carmen!! skönaste plejset på länge.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emil Postat 2 februari 2007 Dela Postat 2 februari 2007 Nu bestämmer jag att det är den nionde! VAR SKA VI VARA!!`??? Carmen is the shit! Billig öl är godast Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 2 februari 2007 Dela Postat 2 februari 2007 Nu bestämmer jag att det är den nionde! VAR SKA VI VARA!!`??? Carmen is the shit! Billig öl är godast helt ok käk me.. ja ska fan ta o käka ribs om dom har de.. 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 2 februari 2007 Trådstartare Dela Postat 2 februari 2007 ja carmen är schöön... Hur äre med Majkens förslag fast på fredagar? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Majken Postat 2 februari 2007 Dela Postat 2 februari 2007 Det gäller bara på lördagar.. Men jag är ju inte den som bangar Carmen på en fredag. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 2 februari 2007 Dela Postat 2 februari 2007 carmen en fredag är som blåbär i pajen.. hur fint som helst!!! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 2 februari 2007 Dela Postat 2 februari 2007 Carmen it is, boys! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emil Postat 2 februari 2007 Dela Postat 2 februari 2007 sweet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 2 februari 2007 Dela Postat 2 februari 2007 (redigerat) Jag har förälskat mig i SoFo på senaste tid (är årecis hemkommer därigtån, lagom tankad) så Carmen får väl duga. Jag e på. EDOT: är det fyllastavningP? edit2: har de oliver? Redigerat 2 februari 2007 av ChromaWoods Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surikatmamma Postat 3 februari 2007 Dela Postat 3 februari 2007 Nionde... då spelar ju eagles of death metal på debaser... varför går ni inte dit? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thomas Postat 3 februari 2007 Dela Postat 3 februari 2007 (redigerat) OK, du kan stryka mig och Signert eftersom vi bara är i Stockholm den 7:e februari. Men - vi kan träffas ändå! Kom till Nalen den 7/2 och se oss lira med Swedish For Beginners! Redigerat 3 februari 2007 av Thomas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 3 februari 2007 Trådstartare Dela Postat 3 februari 2007 Nionde... då spelar ju eagles of death metal på debaser... varför går ni inte dit? 😳 För att jag inte vet vilka det är, för att det inte är billigt, för att det är svårt att hänga å prata när det är liveband i bakgrunden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lavrell Postat 3 februari 2007 Dela Postat 3 februari 2007 Men va trist. Jag kunde ju bara komma ifrån Åre i slutet av februari så ni får tyvärr räkna bort mig 😎 När fan ska ni välja en dag som passar mig egentligen? VA? VA? VA? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 3 februari 2007 Trådstartare Dela Postat 3 februari 2007 Men va trist. Jag kunde ju bara komma ifrån Åre i slutet av februari så ni får tyvärr räkna bort mig 🙁 När fan ska ni välja en dag som passar mig egentligen? VA? VA? VA? 😕 Nej nej! Du har fattat detta fel! När ska du välja en dag som passar oss andra bra! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lavrell Postat 3 februari 2007 Dela Postat 3 februari 2007 Nej nej! Du har fattat detta fel! När ska du välja en dag som passar oss andra bra! 😕 Okej, då passar väl det er att åka upp till Åre och ha träff på mitt jobb här uppe? Jamen så bra då säger vi den 11:e februari då! Fan va kul att ni ställer upp och sådär. See ya! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 3 februari 2007 Trådstartare Dela Postat 3 februari 2007 Nej nej! Du har fattat detta fel! När ska du välja en dag som passar oss andra bra! 😎 Okej, då passar väl det er att åka upp till Åre och ha träff på mitt jobb här uppe? Jamen så bra då säger vi den 11:e februari då! Fan va kul att ni ställer upp och sådär. See ya! hihihihihi 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 3 februari 2007 Dela Postat 3 februari 2007 Jag har förälskat mig i SoFo på senaste tid (är årecis hemkommer därigtån, lagom tankad) så Carmen får väl duga. Jag e på. EDOT: är det fyllastavningP? edit2: har de oliver? Carmen är på andra sidan Folkungagatan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
suprapappa Postat 3 februari 2007 Dela Postat 3 februari 2007 Jag har förälskat mig i SoFo på senaste tid (är årecis hemkommer därigtån, lagom tankad) så Carmen får väl duga. Jag e på. EDOT: är det fyllastavningP? edit2: har de oliver? Carmen är på andra sidan Folkungagatan! NoFo? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 4 februari 2007 Trådstartare Dela Postat 4 februari 2007 eftersom ingen säger något så tänkte jag säga att det hela börjar klockan 19.00 🙂 Det var väl vid den tiden det börjades innan va? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 4 februari 2007 Dela Postat 4 februari 2007 Ja, från sju har vi kört tidigare gånger! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 4 februari 2007 Trådstartare Dela Postat 4 februari 2007 Ja, från sju har vi kört tidigare gånger! Bra! Då vare det så! Ses då folket! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 5 februari 2007 Dela Postat 5 februari 2007 (redigerat) Jag har förälskat mig i SoFo på senaste tid (är årecis hemkommer därigtån, lagom tankad) så Carmen får väl duga. Jag e på. EDOT: är det fyllastavningP? edit2: har de oliver? Carmen är på andra sidan Folkungagatan! Jag vet var det ligger och jag insåg på samma gång att du har rätt. Hednaland! 😄 Har stått där utanför nån gång och funderat på att gå in, men konstaterat att: Nääääää... fan heller. 🙂 EDIT: Bara ingen får för sig att vi ska knalla över till Nada sen, om de känner igen mig där inne så är jag rökt. Haha.. Redigerat 5 februari 2007 av ChromaWoods Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 5 februari 2007 Dela Postat 5 februari 2007 Menvafan... IRL igen?? Ojjjjjjj. 😄 Kommer förvisso att vara i Sthlm tor-fre.. hmm. Fast.. ska ut på torsdagen så pallar nog inte fredagen oxå. Längre. Dessutom kostar det hotell o tjafs o upp o flyga tidigt på lördagen o många utgifter denna månaden o köpte bil i helgen o 1TB disk idag o... o... o... Nä. Ha kul. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 februari 2007 Trådstartare Dela Postat 6 februari 2007 Vadå igen? Det var ju i sommras senast 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 6 februari 2007 Dela Postat 6 februari 2007 Vadå igen?Det var ju i sommras senast 😕 Jaha. Tiden går så dj-vla fort när man har.... sådär halvkul. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 6 februari 2007 Dela Postat 6 februari 2007 Vadå igen?Det var ju i sommras senast 😕 ne i höstas.. på carmen.. 😕 btw kan inte ja komma.. nada cashish.. 😄 ir-idfs vardagsrum, kan de bli en hit??' jag o polpotkin.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 7 februari 2007 Dela Postat 7 februari 2007 Va, ingen som har tagit mig för given? Klart jag dyker upp, måste värma upp inför födelsedagen på lördag juh. Alltid lika jobbigt att vakna tidigt och låtsas bli väckt en timme senare. Skriv upp mig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Majken Postat 7 februari 2007 Dela Postat 7 februari 2007 edit2: har de oliver? Har de inte oliver så bjurvlar jag på jordnötter... ja jösses! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 7 februari 2007 Dela Postat 7 februari 2007 Va, ingen som har tagit mig för given? Klart jag dyker upp, måste värma upp inför födelsedagen på lördag juh. Alltid lika jobbigt att vakna tidigt och låtsas bli väckt en timme senare. Skriv upp mig! Vad kul! Då får vi se till att sjunga för dig på tolvslaget! 😆🙂 Så.. hur ung blir herrn? 21? 22 kanske? 😉 *plockar pluspoäng* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.