Lilleman Postat 24 januari 2007 Postat 24 januari 2007 (redigerat) Hur fasiken får man ihop så mycket inlägg, om jag har spenderat 3 min i snitt på varje betyder det att jag har suttit och skrivit inlägg på forumet i 50 timmar... 🙂 För att inte tala om Claes... 🙂 Redigerat 24 januari 2007 av Lilleman
DrHans Postat 24 januari 2007 Postat 24 januari 2007 Hur fasiken får man ihop så mycket inlägg, om jag har spenderat 3 min i sitt på varje betyder det att jag har suttit och skrivit inlägg på forumet i 50 timmar... 🙂 För att inte tala om Claes... 🙂 Ja det är läskigt!
Kill All Autotuner Postat 24 januari 2007 Postat 24 januari 2007 Hur fasiken får man ihop så mycket inlägg, om jag har spenderat 3 min i snitt på varje betyder det att jag har suttit och skrivit inlägg på forumet i 50 timmar... 🙂 För att inte tala om Claes... 🙂 Äh, Knyta sina skosnören varje dag , hur många timmar blir inte det på ett eller två år.?
Neko Postat 24 januari 2007 Postat 24 januari 2007 Gratulerar. 50 timmar... hmm... men jämför med t.ex menlöst tvtittande så är det nog rätt lugnt.
flintan Postat 24 januari 2007 Postat 24 januari 2007 Tips, gå med i FAFM.. (Forum för Anonyma Forum Missbrukare). Här: http://forum.fafm.se 🙂
Danabacken Postat 24 januari 2007 Postat 24 januari 2007 Tips, gå med i FAFM.. (Forum för Anonyma Forum Missbrukare). Här: http://forum.fafm.se 🙂 🙂😎
Claes Holmerup Postat 24 januari 2007 Postat 24 januari 2007 (redigerat) Hur fasiken får man ihop så mycket inlägg, om jag har spenderat 3 min i sitt på varje betyder det att jag har suttit och skrivit inlägg på forumet i 50 timmar... 😮 För att inte tala om Claes... 😠 Ja det är läskigt! Minst sagt! 😛😆 Grattis till 1000! Nu är det bara 500 kvar tills du får välja din egen titel... 😛 Redigerat 24 januari 2007 av Claes
Lilleman Postat 25 januari 2007 Trådstartare Postat 25 januari 2007 Tack samtliga som deltog i min Millenium tråd och gjorde den till en trevlig högtid... 😏 Nu blev jag 1001, då försvann ju själva grejen... 😄 1500 är som Claes sa givetvis nästa mål...
rainydays Postat 27 januari 2007 Postat 27 januari 2007 Hur fasiken får man ihop så mycket inlägg, om jag har spenderat 3 min i snitt på varje betyder det att jag har suttit och skrivit inlägg på forumet i 50 timmar... 😮 För att inte tala om Claes... 😉 Tänk då på hur mycket tid du spenderat med att LÄSA på forumet. 🙂
ynot Postat 27 januari 2007 Postat 27 januari 2007 Hur fasiken får man ihop så mycket inlägg, om jag har spenderat 3 min i snitt på varje betyder det att jag har suttit och skrivit inlägg på forumet i 50 timmar... 😉 För att inte tala om Claes... 😆 Tänk då på hur mycket tid du spenderat med att LÄSA på forumet. 😠 killer.....hum 🤪
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.