Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Hur fasiken får man ihop så mycket inlägg, om jag har spenderat 3 min i snitt på varje betyder det att jag har suttit och skrivit inlägg på forumet i 50 timmar... 🙂

För att inte tala om Claes... 🙂

Redigerat av Lilleman
Annons
Postat
Hur fasiken får man ihop så mycket inlägg, om jag har spenderat 3 min i snitt på varje betyder det att jag har suttit och skrivit inlägg på forumet i 50 timmar... 🙂

För att inte tala om Claes... 🙂

Äh,

Knyta sina skosnören varje dag , hur många timmar blir inte det på ett eller två år.?

Postat

Gratulerar. 50 timmar... hmm... men jämför med t.ex menlöst tvtittande så är det nog rätt lugnt.

Postat (redigerat)
Hur fasiken får man ihop så mycket inlägg, om jag har spenderat 3 min i sitt på varje betyder det att jag har suttit och skrivit inlägg på forumet i 50 timmar... 😮

För att inte tala om Claes...  😠

Ja det är läskigt!

Minst sagt! 😛😆

Grattis till 1000! Nu är det bara 500 kvar tills du får välja din egen titel... 😛

Redigerat av Claes
Postat

Tack samtliga som deltog i min Millenium tråd och gjorde den till en trevlig högtid... 😏

Nu blev jag 1001, då försvann ju själva grejen... 😄

1500 är som Claes sa givetvis nästa mål...

Postat
Hur fasiken får man ihop så mycket inlägg, om jag har spenderat 3 min i snitt på varje betyder det att jag har suttit och skrivit inlägg på forumet i 50 timmar... 😮

För att inte tala om Claes... 😉

Tänk då på hur mycket tid du spenderat med att LÄSA på forumet. 🙂

Postat
Hur fasiken får man ihop så mycket inlägg, om jag har spenderat 3 min i snitt på varje betyder det att jag har suttit och skrivit inlägg på forumet i 50 timmar... 😉

För att inte tala om Claes...  😆

Tänk då på hur mycket tid du spenderat med att LÄSA på forumet. 😠

killer.....hum 🤪

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.